Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg har hørt og lest mye om at mineral make up, og spesielt id bare minerals, skal være fantastisk for huden. Er det slik at om man har uren hud, så vil dette være det best alternativet? Har du erfaring? Jeg vil gjerne høre!!! Har noen kviser innimellom og kan tenke meg å prøve om det vil være bra.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 har lurt på det samme:) håper det kommer noen svar
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ja, ID er bra, men ikke best. Jeg har brukt ID i 3-4 år, og fikk øyeblikkelig bedre hud og mindre urenheter da jeg byttet til tikei mineralmakeup. Tikei.se.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Bedre enn alt annet, ja. Ingen over, ingen ved siden
-68mamma Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Enig i at det er det beste jeg har prøvd iallefall. (har ikke uren hud, men er veldig kresen på foundation og ID Bare Minerals er eneste foundation jeg har være bare fornøyd med året rundt, i alle situasjoner, i flere år) Synes også det er utrolig drøyt = økonomisk lurt, selv om dete sjelden betyr så mye når man finner et genialt produkt.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Hvorfor er det det beste? Er det måten det dekker på? Eller at du får bedre hud? Eller begge deler? Detaljer takk!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Jeg syne Glo minerals er mye bedre enn ID's, denne fikk jeg anbefalt av hudlegen min, da huden min reagerte med å bli tørr og fet av sminke. Nå er huden min kjempe fin. Jeg tror likevel at det viktigste ikke er sminken, men hudpleieproduktene ellers.
LinnisR83 Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Signerer annie 14:32 GLO er den BESTE mineralmakeupen jeg har vært borti. Fikset hormonhuden min etter fødsel, og dekker det meste. Anbefales )
Aliena Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Bruker i.d til daglig, veldig fornøyd med det. Huden ser naturlig og glødende ut. Til fest liker jeg veldig godt glominerals sin flytende foundation (dekker mer enn i.d) med i.d flawless radiance over.
kajfla Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 jeg har brukt id pudder i ca 1 år nå, og har akkurat byttet til GLO mineral pudder nå. Syns det er bedre. Fikk liksom litt mer glød i huden, og så friskere ut. Er fornøyd med begge merkene, og kommer ikke til å gå tilbake til "vanlig" pudder. Nå skal det sies at jeg er ikke noe sminke ekspert, bare forteller hva jeg syns selv om produktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå