Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Del Skrevet 16. september 2009 Igår hørte jeg om ei som var førstegangsfødende med et mareritt av en fødsel på ahus... Hun kom inn med eggehvite i urin(hatt høyt blodtrykk under hele sv.sk)og ble satt på tablettkur for å få igang fødselen.(var ved termin)Dette dro da ut fra sønd-til ons,nye tabletter,smerter,og drypp...men jenta fikk ikke nok åpning=0(( Hun var da totalt utslitt og barnet stod og stanget i bekkenet...da endelig ons kveld fikk hun keisersnitt fordi det da var fare for både mor og barn. ..Jenta sitter igjen med en sjokkopplevelse og opplevde ekstrem fødselsdepresjon flere uker etter fødselen..Hun orker ikke prat om den engang... Jeg ble så sint da jeg hørte om denne fødselen!! er det mulig????=0((( Her tror man man er i gode hender og jeg trodde de skulle ta godt vare på den fødende jeg??Det her er jo rene tortur...=0(( Alle mine fødsler har tatt max 12 timer,og har virka som ei 5 mil...Så opplever hun dette første gang...Gudskjelov er jeg godt voksen og vet å si fra om dette hadde vært meg!! Og jenter,ikke finn dere i sånt,man må ikke føde vaginalt for enhver pris!!!! Og det sier jeg selv om mine er født vaginalt=0)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140672325-traumatisk-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 Huff stakkars jente! Men ikke akkurat den mest traumatiske jeg har hørt da... Kan omtrent måle den med min egen. Og syntes heller ikke det var direkte uansvarlig av sykehuset. Men utrolig trist at hun ble så sterkt preget av hele greiene! Håper hun får hjelp så hun kan komme litt over det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140672325-traumatisk-f%C3%B8dsel/#findComment-140680918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå