Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Ser du også holder til i Aust Agder:) Jeg gjør også det, nærmere bestemt Arendal. Hvis du ikke bor så langt unna, så hadde det jo kasnkje vært koselig å treffes en gang? Håper du ikke synes jeg er for påtrengende nå altså.... Synes det er litt skummelt å slenge ut slike spm her inne, men det hadde vært så koselig å bli kjent med flere her nede:) Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Hei på deg, så koselig da. Ja det hadde vært hyggelig. Jeg bor mellom arendal og grimstad. Så vittig hehe. Hadde vært koselig å treffest utover høsten. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 ps ser det kun skiller et år mellom oss, så godt mulig vi har truffet hverandre før.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 Så koselig! Du jeg vil gjerne fortelle litt mer om meg selv, men det er kanskje greit å ta et annet sted... f.eks på mail eller pm, Men du har ikke profil, så da kan jeg ikke sende deg pm...... Det er ikke så sikkert at vi har truffet hverandre før, for jeg har bare bodd her halvannet år:) Jeg synes derfor det hadde vært så koselig å bli kjent med noen flere her som ikke er dama til kompisen til sambo osv, men ha "mine egne" venner.... Vi har jo vært gjennom mye av det samme i det siste og jeg tipper derfor vi har mye til felles jeg:) Åh så koselig:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Ja det hadde vært koselig. Kan jo bare avtale her om å f.eks møtes en plass i grimstad o.l. Har ikke tilgang på bil da sambo bruker den på jobb til alle døgnets tider. har du tilgang på bil? Hvis ikke kan vi jo busse hehe. Men grimstad er en lettere by å få øye på hverandre. Avtale en plass å møtes på så går vi på en kafe å tar en lunsj eller noe, for da kan vi jo gi hverandre addresser og tlf nr der. Hvis du synes det høres greit ut. Er mye hjemme på dagtid. Så hvis det passe for deg og en gang på dagtid avtaler vi bare plass hvor vi møtes og hvordan vi ser ut her på forumet hehe.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2009 Ja det kan vi absolutt:) Jeg jobber i Grimstad jeg, så det passer utmerket! Jeg er mye på farten denne og neste uke, men deretter begynner det å bli normale arbeidsdager for meg også. Kan jo ta en lunsj en dag:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Så flott da. Passer bra for meg og. skal en del på farten denne og neste uke jeg og. så uka etter der passer perfekt. Hvor jobber du forresten?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Ps skikkelig sammentreff dette her hehe. Bor ca 7 km før jeg kommer til grimstad når en kjører fra arendal,gamleveien.altså,ikke mototveien. Utrolig moro. Synes alltid det er gøy med nye bekjentskap,særlig nå som jeg er mye hjemme. Nå skal jeg snart til frisøren og freshe meg opp litt til sengekosen ikveld hehe,neida,må få stripa og klippa det litt,ikke gjort noe på mange mnd,var i beg.av min graviditet så blitt tørt og slitt. Ha en fin dag så snk vi. Blir gøy å møte deg asså.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2009 tja, det kan jeg fortelle senere. Vil ikke at noen andre plutselig skal kjenne meg igjen her inne.... Da tror jeg jeg vet ca hvor du bor; er det ut mot kysten eller inn mot landet da? Skal nok bli digg å freshe seg litt da ja tenker jeg:) Lader opp litt jeg også for jeg er på dag 10 i syklusen og tiden nærmer seg, he he. Vittig da; her sitter vi og deler masse info med hverandre av ytterst privat karakter og så plutselig blir vi helt fremmede igjen når vi treffes:) Ja ja, dette forumet er jo til å dele tanker i så. Vi får bare holde kontakten da, så snakkes vi vettu:) Kan du ikke lage deg en profil på BIM da, så blir det litt lettere å snakkes om navn og tlf og sånn?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Ja skal se i morgen om jeg får det til,er så klønete med sånne ting,får ikke til å se på linker og sånn heller. Ellers er jeg god til å skrive,surfe,og finne frem til ting hehe. Nei skjønner godt du ikke vil si det. Jo bor langs kysten. ja fremmede blir vi med utseende,men ellers tror jeg at vi kommer fort overens. Er veldig åpen person,og utadvendt,og det tror jeg du og er. Vi holder kontakten, og får jeg ikke til profilgreiene så finner vi en plass å møtes på. Blir kjempekoselig. Ha en flott kveld. klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2009 He he, da skjønner jeg hvor du bor ja:) Når du logger inn på din egen side så kan du velge å lage profil der hvor du forteller litt om deg selv og sånn. Men ikke noe problem, vi finner ut av ting og så gleder jeg meg masse til å bli kjent med deg:) Vi snakkes:) KLem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 hehehe,det skjønner sikkert flere også nå,hehe. Nå får jeg løpe til frisøren. Gleder meg masse jeg og. Snk klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå