Gå til innhold

Spm ang symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i dag i uke 11+2 og har vært veldig plaget med kvalme helt siden slutten av uke 5. Har vært mest plaget på ettermiddag/kveldene. MEN,, i går for første gang på evigheter kastet jeg ikke opp på hele dagen, og kunne med hånden på hjerte si at jeg ikke var kvalm om kvelden. Så ble jeg plutselig bekymret.. Er det ikke litt for tidlig at kvalmen forsvinner nå i uke 11? Er førstegangsgravid og bekymret for alt mulig. Når jeg er kvalm ønsker jeg ikke å være det, men med en gang jeg ikke var det ble jeg redd..Uff...det skal ikke være lett:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida,du behøver nok ikke bekymre deg..Jeg og var kvalm fra uke 5,ikke noe mønster på det,kunne være fra morgenen av eller komme en eller annen gang i løpet av dagen..

Er i uke 10+4 nå og kvalmen er mer eller mindre borte=0)kommer litt en dag innimellom.De sier at kroppen venner seg til hormonene og de flater gjerne ut i uke 10+...

Så jeg tror vi begge kan ta det med ro og nyte å ikke være kvalme hele tiden=0))))

Skrevet

Du er jo i din 12 uke og er da kvelmen slipper for veldig mange.

Nyt det du:)

Skrevet

Tusen takk for svar:) Da skal jeg bare nyte forandringen!!! Og håpe at det varer. Livet har aldri vært så spennende som nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...