Gå til innhold

noen som har hatt hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid gikk det fra dere fjernet den,til dere ble gravide??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.....

gikk ca 2 mnd eller no. 1 eller 2 mnd. Jeg som trodde typen var steril etter sterilisering :P

Skrevet

oi skal si,ikke tok det så lang tid etter hormonspiralen...men etter sterilisering så var det vel ikke derfor du tok ut hormonspiralen ;)

jeg har tatt ut spiralen for bare uker siden,men håååper og tror bittebitte litt at jeg kanskje kan være gravid:)

Skrevet

hvis man bruker hormonspiral så er alle hormonene ute av kroppen innen ett døgn, så du kan faktisk bli gravid samme mnd som du tar ut spiralen. Jeg ble gravid 4 mnd etter at jeg tok ut spiralen min.

Lykke til og håper du får positiv test!

Skrevet

Det tok ca. 1mnd fra jeg tok ut spiralen til jeg satt med en positiv gravitest i handen :)

Skrevet

bare et døgn!! da er håpet enda større!!!!!!:o) håper sååån at jeg er gravid!!!!!!!!:o)

1mnd,da har du jo blitt gravid raskt etter at du fjernet den!!

Håper jeg er like heldig!!:)

Skrevet

hehe jeg tok den ut pga bivirkninger jeg. Typen steriliserte seg siden jeg ikke klarte spiralen. Ventet til han hadde gjort det før jeg tok den ut :)

Han gjorde det i juni, jeg tok ut spiralen i juli og så ble jeg vel gravid i august tror jeg :P

Skrevet

oki... men håper den kommende babyen bare er glede for det om da!!:) men kan tenke meg det var litt sjokk :)

har dere flere fra før??

Skrevet

svarte på den andre tråde din ogs jeg men.. hihi.. ca 1 mnd... fikk mensen tre dager etter at spiralen min datt (!) ut, og så fikk jeg positiv test på første pp =)

Skrevet

SJOKK ja :P hehe

så ikke den komme :P

Jeg har 2 og han har 2, så blir til sammen 5 :P

Men jeg gleder meg :) Tror jeg. Grugleder meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...