snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Egguttak i går, kun 3 egg ut. Skuffa;(....ihvertfall når det var 4-5 modne fine eggposer på venstre side, som legen IKKE greide å få ut!! Grunnen var at venstre eggstokk hadde lagt seg vanskelig til...flere leger ble tilkalt for å prøve, men alle ga opp. De var redde for å stikke hull på livmoren.Jg synes dette var leit jeg da...flere eggposer som bare går til grunne av seg selv...føler meg snytt... Skal ringe Riksen kl.1430 i dag for å høre om de usle3 eggene er befrukta.. dritnervøs,-nesten på gråten her jeg sitter...
gull-håp Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 hei Dette var leit. Har ikke opplevd dette selv, men kan godt skjønne hvor skuffet du ble da dette skjedde. Men forsøk å tenke positivt. 3 egg er nok til å få til befruktning. Og hvem vet, kanskje det er gull-eggene de fikk ut? Selv fikk jeg ut 4 egg sist, alle ble befruktet og 2 satt inn i forrige uke. De andre to gikk til grunne, og jeg fikk dessverre ingen på frys. Håpet om at jeg nå er gravid er likevel til stede. Lykke til i dag
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg har opplevd dette. Eggstokken lå dumt til og de fikk ikke ut et eneste egg på den ene siden. Nå var jeg super overtimulert og hadde enorme smerter under uttaket, så det tok ikke lange tiden før de gav opp. Men fikk nå ut 14 på den andre eggstokken den gangen men allikevel førte ingen til graviditet. Husk du trenger bare 1 egg:-) Lykke til!!
Phoenix1 Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg har også opplevd noe lignende. Fikk bare ut egg på ene siden te meg og. Fikk 5 totalt, 2 ble befruktet og ett delte seg videre til meg. Men du vet at det e bedre med få og gode egg enn mange og mindre gode. Det normale e jo at det bare ska være ett egg som kommer hver måned, men p.g.a masse medisiner så tvinger vi kroppen te å modne flere. 3 egg kan være topp det vettu. Siden du da hadde rundt 7-8 poser som var modne så e jo det optimalt og eggene du har fått ut e sikkert av topp kvalitet. Ønsker deg masse lykke til. Klemmer
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Hei alle dere søte jenter;) Masse tusen takk for oppmuntrende og positive tilbakemeldinger,-trengte dette nå Jeg vet jo egentlig at man ikke trenger så mange egg, men panikken har allikevel grepet meg...Det er bare å vente å se hva de sier på RIKSEN OM 2 timer!! Ha en fin dag alle sammen:)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2009 Masse lykke til gull-håp;) Krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast;)
gull-håp Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Tuuuusen takk for det snuppis:) Setter pris på det. Har ømme pupper og litt vondt i ryggen, ellers aner jeg ingenting enda... Er bare glad jeg har tatt meg fri fra jobb og bruker dagene til å kose meg:)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2009 Av de 3 eggene jeg fikk ut er 2 egg befrukta:) så nå gjenstår det enda et nervespirrende døgn med venting. Skal ringe Riksen i morgen tidlig, og hvis det er et egg som har delt seg som det skal blir det satt inn i morgen kl.14.00. Håpe håpe håpe håpe!!!!!!!!!!!!
Phoenix1 Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 2 befrukta ja? Så flott!! Masse lykke til i morgen!! :)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2009 takk Phoenix1
Cæm79 Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Hei. Av mine 17 egg, var det 13 som var modne og kun to lot seg befrukte. Dagen jeg skulle sette inn, var det bare ett igjen! (nedvepirrende!!!!) MEN trenger ikke fler når det er gull egget! Testet positiv i helga:)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2009 Hei Cæm;) Ja, dette er nervepirrende så det holder!! Håper virkelig på et perfekt egg i morgen!! Sist gang fikk jeg ut 7, kunm et egg befrukta-ble gravid men MA uke 9. Satser på full klaff nå og du....gratulerer med pos test!!!!så gøy!!!!
gull-håp Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Lykke til i morgen snuppis!!! Fortell oss hvordan det går Gratulerer med positiv test Cæm79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå