Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Joda, det har seg slik kjære damer...... .........som dere vet er jo de fleste av oss her inne i samme båt, den båten der det på siden står "Ønsker å bli gravid så fort som fan...." båten. Men våre menn vet nok ikke hvor mye tid dette opptar oss, hvor mye vi tenker på det, planlegger, går til leger, putter i oss hormoner, spiser sunt, spiser vitaminer, drikker ikke (jeg for min del setter to sprøyter om dagen og spiser Albyl-E)....................... ...........har testet to dager for eggløsning, men etter planen har jeg eggløsning til helgen:) Men inne i mitt hode, og her inne sammen med dere hadde jeg jo planlagt kos i går kveld, torsdag, lørdag:) ........... .........så kommer vi til saken kjerne: da vi la oss i går, lå vi og snakket litt, jeg hadde sagt før på kvelden at jeg ønsket meg litt kos, så hører jeg på stemmen hans at han blir trøttere og trøttere, jeg ligger jo bare og venter på at han skal komme krypende over til min side av sengen. Tross alt hadde jeg jo planlagt her inne med dere at vi skulle ha oss den kvelden, så går det som det må gå da, som mannfolk flest sovner han på ca 5 sekunder og der ligger jeg!!!!!!!!!! Da kommer Hormontrollet, det blir tårer og snørr.......mange syke og kanskje ikke så irrasjonelle tanker fyker gjennom hodet, er det bare jeg som ønsker dette?? Har vi ikke samme fokus??? Jeg som utsetter meg for så mye for og oppnå målet med en baby??? Hulkingen er vel såpass høy at min kjære våkner, og lurer på hva det er..........og jeg får jo sagt det slik: "at det bør du vel forstå hva som er galt............" og så renner det over av sorg, frustrasjon, og alt mulig annet........ .........da min kjære selvsagt sier at han er masse glad i meg, men akkurat der og da hadde ikke koselysten vært der.........og det forstår jeg jo, ikke alltid man har lyst........men jeg hadde jo bestemt meg opp i hodet mitt at vi skulle ha sex i går........og det var den rasjonelle tenkingen da damer:) Men vi får luftet ut litt tanker, jeg gråter meg ferdig........vi har sex og sovner godt inn etterpå......... ...........og i dag tidlig var eggløsnings testen på vei til å bli positiv:)) Dagens lille fortelling fra Hormontrollets liv:) Godt jeg har dere som jeg kan øse litt utover:))) Stor klem fra meg
fremtidoghåp Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Sender bare en klem til deg, jeg! :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Tusen hjertelig takk.......synes det er fint å få en klem jeg:) Og må se å få jaget det trollet bort.....hehe Klemmer tilbake:)
Miaxz Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg kjente meg godt igjen i historien din! Har nok grini meg til kos noen ganger, jeg og må jeg innrømme :-( Verden raser jo sammen !!! Det er det eneste viktige, å bli gravid! Har et troll, jeg også. Denne uka, når jeg kjenner TR er på vei, er ALT i hele verden som er feil hans skyld, jeg er konstant sint. Stakkars mann. Høres ut som du har en fin mann du kan snakke med,da. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå