Gjest Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Har bestemt meg for at d passer utroooooolig dårlig å bli gravid d nærmeste året !! Så håper jeg unngår d... Blir jeg gravid nå, da blir jeg kvalm under bursdagsfeiringen til sønnen min, d orker jeg ikke. Er jeg gravid ved juletider, kan jeg ikke drikke masse champagne på nyttårsaften, d vil jeg jo !! Har bursdag i februar, da blir d jo fest !! Kan ikke være gravid på 17.mai, da får jeg jo ikke på meg bunaden. St.Hans.... nope, da er d kos i fjæresteinene, passer dårlig da oxo. Så er d ferie til eksotiske strøk... hmmm... Tror nesten ikke jeg får d til å passe inn jeg altså.. :-o ;-)))
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Slenger meg på den eg og!! Jula og NYTTÅRSAFTEN!! Det e min store dag. Fest, champagne og cigar Også ska eg liksom planlegge et bryllup da.. Sliter med å sette dato..tenk om eg blir gravid?! Hahaha...risikere å være høygravid og fødeklar i sitt eget bryllup... Nei..nå passer det ikkje (kravle tilbake under dyna til kjææær'sten....vi har nemlig søndag i dag..!)
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Heldiggris !! Mannen min sitter i Nordsjøen han... ( Kos dere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå