Gå til innhold

Analatresi - noen erfaringer???

mammaen te Daniel og Adrian

Anbefalte innlegg

Skrevet

30.08.09 fødte jeg min andre sønn. Flott fødsel og nydelig gutt. Men med medfødt alvorlig grad av Analatresi. Ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med andre som har barn eller selv har dette.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en sønn som er født 2 juni 2009 med det --..vi har vært på riksen og undersøkt han..

de "blokka" han og vi har fått med en hegarstift hjem og hjelper han hjemme,de skal ikke operere ,men han har begynt å få problemmer med å få avføringen ut nå,

• 4 uker senere...
Skrevet

Jente på 8 år født med analatresi.Har fremdeles stomi og lever godt med den :) Klassen begynner med svømmetrening i neste uke og hun gleder seg! Tenker på alt vi bekymret oss for da hun var liten .Ting blir ofte bedre enn mann tror.

• 1 måned senere...
Skrevet

Datteren min på 2 har analatresi.Var inne på riksen,men da de sa at d kun var kosmetisk,ble ingenting gjort.Hun må bruke laktulose daglig får å få avføring smertefritt,uten det sliter hun veldig eller det uteblir.Håper dette hjelper med alderen.

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei, fødte min lille prinsesse med analatresi 17. mars 2009. Hun er operert og det går forsovidt greit, men vi sliter en del med forstoppelse. Ellers er hun ei blid og fornøyd jente:) Godt å vite at det er flere...

Mamma til to..

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei, har gutt på 6 år med analatresi. Har no blindtarmstomi (skyllestomi). Meld dere inn i oreninga om de ikkje alt er medlem. Vi har følt mykje støtte der og deltatt på dei årlege familiesamlingane i august. Kjekt treffe andre i samme situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...