Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Nå er det snart 4 år siden sist jeg var inne her, og det var med førstemann :) Nå har vi bestemt oss for og prøve å bli gravid igjen, utrolig spennende. Jeg har hatt lyst på et nytt barn i snart 2 år, så det var godt at det endelig passet.

Jeg har bestemt meg for ikke å tenke så mye på det (PRØVE), for jeg tror kanskje det blir vanskeligere å virker som at det tar lengere tid om går konstant og venter på at en skal bli gravid. Tror dere ikke?

Jeg er ikke gravid, men gleder meg uendelig mye til jeg får det lille barnet i magen min. Det er noe av det mest spesielle og herligste jeg noen gang har opplevd.

Ha en fin dag og lykke til alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig Foxi - og velkommen !

Prøvde dere lenge med førstemann ?

Håper du får et kjapt og hyggelig opphold her da :-)

Skrevet

Tusen takk for det 68mamma :)

Nei, førstemann var ikke planlagt heller. Jeg gikk faktisk på p-piller, men greide likevel å bli gravid.

Takk for det, det håper jeg også ;)

Skrevet

hei hei,og velkommen inn hit

:-)

ja det blir ei spennende tid fremover nå:-) håper du får ei fin tid her inne fremover ,og at spira sitter snart hos deg:-)

jeg har ikke vært gravid på over 10 år,så det blir helt nytt for meg når testen lyser gravid:-)

håpe håpe på at det skjer snart:-)

lykke til med prøvingen:-)

Skrevet

Oj, sier du det ja !

Hører jo faktisk om ganske mange som opplever det, jeg trodde ikke det var mulig (har selv gått på piller fra jeg var 15 år - dvs konstant i 20 år til jeg fikk førstemann, og aldri noe uhell her)

Man skal jo liksom ikke legge egg når man spiser dem - merkelig at noen egg ikke har skjønt det :-)

Hadde du glemt en pille eller hadde du vært syk ?

Koselig at dere har lyst å gjenta det da :-D

Jeg har to fra før (3 og 6 år) og prøver nå å se om det er mulig å nå det aller siste befruktnings-toget før lokalene stenger.

Skrevet

Oj, så lenge siden ja. Da blir det vel nesten følelsen som at det er første gang :)

Jeg hadde faktisk tenkt å vente mye lengere jeg også, siden jeg bare er 23 år gammel, men jeg ble gravid i tidlig alder og det er det ikke noe å gjøre med. Jeg og samboeren min har vært sammen i snart 8 år, sønnen vår er 3 år, så vi fant ut at vi ikke vil vente så lenge med nestemann allikevell. Det blir jo nesten som om man er enebarn. Akkurat kjøpt oss hus også, planer om giftemål, så da stilte vi hverandre spørsmålet; Hvorfor vente? Eller det var faktisk han som ikke spurte om vi skulle få et barn til :) Det satt jeg faktisk utrolig pris på :) (Hvis du skjønner hva jeg mener) :)

Uansett, masse masse lykke til, håper også at det skjer snart for deg :)

Skrevet

Ja jeg ble faktiskk det, og det skremte meg veldig. Legen min ble også ganske forbauset. Det kan jo selvfølgelig ha hendt at jeg hadde vært dårlig en dag, men jeg tok de alltid til rett tid. Det var ganske vanskelig i begynnelsen, for begge var jo veldig ung og det var jo ikke dette som var planen. Verst var det vel egentlig for meg, som bar dette vidunderet inni meg. Heldigvis ombestemte en usikker sjel seg, og vi bestemte oss for å ha det barnet :)

Hehe, håper de ikke stenger riktig enda da :) 3 og 6 år ja, det er vel en perfekt aldersforskjell.

Masse masse lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...