grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Ja besøket hos gyn gikk ikke helt som vi hadde håpet... ul viste absolutt ingen tegn til modning på begge eggstokkene.. de to forstørringene han hadde håpet at skulle modnes var ikke der lengre... skuffelsen i min manns øyne var tydelig og det er tungt... så nå måtte vi kjøpe ny ampull til sprøyten og øke dosen fra 50 enheter til 75 enheter og håpe på at det vil hjelpe... føler meg bare tom og maktesløs... som ikke der er nok så får jeg ikke trenet i det heletatt.. den krampen som satte seg i musklene mine for 2 uker siden har ikke gitt seg så nå er jeg sykemeldt frem til mandag da må jeg inn til lege for vurdering... han hadde ikke tid til å ta meg inn før... om det er ryggen og nakken eller hormonenen eller kanskje begge så er jeg i veldig dårlig form for tiden.. kaldsvetter.. mageverk.. kvalm.. intens hodepine ja jeg syns d er litt mye og måtte takle akkurat nå....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal si, ble så lei meg på dine vegne når jeg leste innlegget ditt. Du skal vite at jeg tenker på deg,og føler med deg. Utrolig trist for dere. Men for all del ikke gi opp. Du skal se etter økt dose så er jeg sikker på at det vil klaffe. Jeg heier masse på deg. Når alt ser svart ut så skal du se det finnes et lys i enden av tunellen. Tenk at nå skal det bare gå fremover. Stooor trøsteklem og god bedring til deg. Måtte alt gå bra,det fortjener du.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Hei kjære deg:) Det var jo ikke de nyheten dun skulle komme tilbake hit og skrive......føler så masse med deg og kan ikke annet enn si jeg ble kjempe lei meg på dine/deres vegne:/ Livet byr oss på mange utfordringer, det skal iallfall være sikkert!!!! Men som den kloke kvinnen i innlegget over her sier, med økt dose og litt mer lirking og luring vil spiren sitte der om ikke så lenge!!!! Du får ikke lov å gi opp håpet..... Gir deg mange varme trøste- og god bedringsklemmer........forstår godt at du har noen tunge dager nå, men håper du snart er tilbake på hesteryggen og kan se fremover:))) Stooooor klem fra meg til deg:)
Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Nei og nei.... ord blir litt fattige her... Men signerer Tiril; du må ikke gi opp !! Gi deg litt tid til å være "svart" og lei, så ser du fremover. D kan ikke bli verre. D er i motgang d går oppover. Bak skyene er himlen alltid blå etc., etc (litt svada, men de har vel en sannhet i seg..) D skal bli baby på deg i 2010 !! Og d skal jaggu vi andre klare oxo!! Lykke til !! *klem*
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Å nei kjære deg Grysom! Dette var da ikke nyheten jeg ville ha fra deg i dag.... Skjønner at du er oppgitt og lei deg i dag og vet du hva; det er helt lov å ha det sånn i dag. Men ikke gi opp alt nå! Økt dose gir økt sjangse! Nå fikk du jo en forstørring denne gangen, så kasnkje neste gang blir det forstørret nok til modne egg:) Vi SKAL ALLE ha baby i 2010! Så det så! Sender en stor klemmepåtrøsteklem til deg vennen:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 heisann. Sjønner godt du er lei dg. har ikek fått med meg hva du driver med akkuratt nå men rekner med du enten tar hormoner i naturlig syklus eller går gjennom inseminasjon??? uansett. trøsten til dg er at du har mye å gå på når det gjelder horoner. det er små doser du tar nå, så sannsynligheten for at de tilslutt finner en dose som passer for dg er stor:) Vil berre minne dg på at jeg klarte det selv denne gangen til tross for at jeg under IVF (hele to ganger) vikk de STØRSTE dosene (som var 450 IE) berer fikk ut ett og to egg (på min alder får de ofte ut 15-20). Det var lite tegn til modning og ingen egg var bra. Ente selvfølgelig negativt. Så klarte kroppend et jammen meg selv 3 mnd etter siste IVF forsøk;) Så her er det håp selv om man til tider synes det ser svært svart ut. Du må ha lykke til, nå satser vi på en 2010 baby til dg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2009 katta76.G94.J97.1ma.ønsker tusen takk for gode ord:) skal tilbake på ul på fredag og da håper jeg at d er forandringer... masse masse lykke til fremover
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2009 Tirilgirl/1MA + en i hjertet: jeg gir ikke opp enda .. blir bare så nefor for jeg hadde virkelig håpet at dagen i dag skulle by på to flott egg... men vi får satse på at økt dose gir utslag:) masse lykke til fremover:D håper d blir junibarn på oss
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2009 snartbaby?? ja jeg håper skikkelig på 2010 baby for oss alle sammen <3 det er godt å se at du skriver at d er lov til å være lei seg... for d er veldig vanskelig og tilate seg selv og føle på d... føler meg skikkelig gammel når ting som definerer oss som unge kvinner.. nettopp d og være fruktbar.. ikke funker... blæh.. lykke til vi skal klare dette:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2009 Maddemor-g07, 1xu, 1 MA takk for gode ord masse lykke til fremover:) når har du ikm?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2009 Tryne_25pp,2SA, 2 IVF. GRAVID det føles skikkelig teit og klage når jeg vet hva du har vært gjennom... jeg har ikke naturlig sykluss jeg må ta primolut for å fremkalle mens og pergo samt sprøyter for å prøve å få til eggløsning... går ikke dette så blir d prøverør.. må bare si at jeg er kjempe gla på dine vegne at dere har klart d igjenn og attpåtil helt alene. det må da være lykken på jord <3 hvor langt på vei er du nå? store klemmer
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 min ikm er om 18 dager, så det blir vel 4. oktober det da..... Hmmmm Samme dag som jeg og sambo har vært sammen i 11 år og for anledningen er i Italia........ kan bli en følsom da okke som det da kanskje...
J -76 Skrevet 16. september 2009 #13 Skrevet 16. september 2009 Æsj ikke ok nyheter, godt dere har hverandre! Ikke gi opp håpet, jeg er sikker på at det går deres vei etterhvert! Stor stor KLEM J
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. september 2009 #14 Skrevet 16. september 2009 Her er det ingenting som heter teit;) Får man ikek til å bli gravid, uansett diagnose, så er det en påkjenning. Du har all go grunn til å klage å være lei, for det er søren meg en berg og dal bane, man blir ikke vant til den. men jeg tror nok at du skal lykkes, det gjelder berre å holde ut, finne motivasjonen å stå på til man har fått det man vil ha;) jeg er vertfall ikke typen som gir opp, å jeg har mot all odds snart to fantastiske jenter:) Jeg er i dag snart 31 uker på vei, har rett over to mnd igjen til termin. Er ikke helt overlykkelig enda da jenta mi nesten døde under sist fødsel samt mye ting som kan skje under svangerskapet mitt. Men jeg håper å tror at det får en lykkelig slutt også denne gangen. Ikke gi opp, dette klarer du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå