Goomba84 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Har lovet min kjære å slutte når jeg blir gravid, men jeg tar det gjerne litt før jeg;) Uten å si det til noen..hehe. Bruker www.slutta.no og får daglige tips for motivasjon. Jaggu ikke lett, men har begynt å endre tankemønstret i alle fall. Har røyka av og på i 14 år nå.. Er 25..
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Lykke til! Det er en kjempebra start, Goomba.. Snakk om å være voksen og reflektert og sitt ansvar bevisst! WOW! Jeg bøyer meg i støvet og keep up the good work, girl!
Meerim Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Samme båt! Jeg driver også og skal slutte... VANSKELIG! Men merker at jeg gleder meg til å bli røykfri. Har, som deg, vært av og på lenge, men har bestemt meg for at denne gangen er det ikke noe som heter på'n igjen etter at jeg har slutta. Har prøvd lenge å bli gravid uten resultat, og ser jo selvfølgelig det logiske i at sjangsene øker hvis jeg slutter. Det er jo motivasjon det!! Masse lykke til til deg. Dette klarer du. Har du satt en dato for slutt?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Dere er kjempe flinke:) Vær stolte av dere selv:) Tenk hvis alle hadde tenkt som dere. Masse lykke til:)) Hilsen en eksrøyker som også har klart det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå