Gå til innhold

Sikkert et litt dumt spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men spør likevel.... Etter sex så er det mange som sier at de ligger med beina opp i 20-30 min etterpå, men har dette egentlig noe betydning? Er det ikke sånn at noen soldater finner veien frem og blir der til de dør eller treffer egget og noen kommer ut med en gang?

Klarer ikke å legge meg til å sove for natten med alt dette oppi der, så må liksom på do og få ut litt av det. Er det veldig dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dumt spm i det hele tatt!

Jeg lurer på det samme selv, så jeg dytter denne litt!

:-)

Skrevet

Hei ;)

Sikkert ikke dumt å ligge stille i 20 min etterpå, men VELDIG lurt å gå på do før man sovner. Holder UVI'er på noenlunde avstand...

Skrevet

OK takk for svar. Prøver å bevare roen oppi alt dette stresset.... Skal jo være en hyggelig ting å bli gravid.... er det ihvertfall noen som påstår.... hehe

Ha en fin høstdag!!! :-)

Skrevet

Min gyn (som også er babylage-ekspert) sier at det har ingenting å si for befruktning eller ikke det med å ligge med beina/rumpa opp.

Jeg har selv aldri gjort det og har da blitt lett gravid likevel.

Men noen ulempe er det sikkert heller ikke - det er som kjerringråd flest, de funker noen ganger :-)

Skrevet

Jeg vet ikke ang det å ligge med beina i været etterpå... Det har aldri jeg gjort, og jeg har klart å bli gravid to ganger...

Men det å gå på do etterpå funker ikke som prevensjon ihvertfall.. Det fikk en naiv venninne av meg erfare da hun gikk på do rett etter hydestunden for hun hadde hørt at da ble man ikke gravid.. - Men det ble hun likevel... he he.. (Spørsmålet er vel kanskje om sjansen for å bli gravid reduseres dersom man går på do etterpå.. - Og det kan jeg heller ikke svare på forsåvidt.. he he)

Skrevet

Hørt at det holder med å ligge 10-20 min i ro etter samleiet,men med beina opp er ingen nødvendighet. Lykke til

Skrevet

Vi sovner som regel etterpå - så kommer meg som oftest ikke på do før eventuelt utpå morgenkvisten en gang, men har aldri opplevd UVI eller sopp.

Får man hyppigere dette hvis man ikke tisser etter samleie ?

Renser liksom urinen vekk uhumskheter fra akten da, eller ?

Hm...har vært heldig da...i 40 år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...