sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 negativ.. er 11 dpo i dag, har følte meg anderledes denne uka drømt 2 ganger om at jeg har vært gravid.. i går ettermiddag kom murringene, så jeg trodde mensen kom. men det gjorde den altså ikke, og murringene er der litt enda, veldig svake..er også svimmel, humøret svinger som en gal.. er det fortsatt håp for meg tror dere? 2 dager til ikm, da jeg alltid får den på 13 dpo.
♥Axinija♥ Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Er også 11 DPO idag...negative tester, men alikavel en "følelse" av at noe er på gang? Kan ikke forklares.. Er samtidig veldig innstilt og forberedt på at det ikke har gått mtp de negative testene...Kan jo være PMS? Selv om jeg ikke har mye av den sorten til vanlig..og det kan være psykisk... :/ I morrest (rett etter den negative testen) kjente jeg plutselig en rekke stikk nederst til høyre i magen...føler at kroppen "håner" meg, hehe! Masse lykke til, håpet er jo absolutt ikke over enda!!
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 vi får krysse fingra begge to =) kommer nok til å svi av en test i mårra å, og jeg ikke får mensen. men murrer bare mer og mer i magen har dere prøvd lenge? jeg slutta på pilla for 10 mndr siden, ble ble syk så kroppen havnet i ubalanse. så er i vår 2pp nå.
♥Axinija♥ Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Ja...vi får fortsette og teste frem til en eventuell tante kommer på besøk!! Jeg har mest murringer i korsryggen..og murringer nederst i magen mest om kveldene.. Jeg ble gravid i januar i år, mistet i MA i mars..gravid på ny i juni, mistet i SA etter en uke...har prøvd etter det, uten å lykkes! Når jeg tenker meg om spottet jeg noen dager før TR sist PP, ingen spotting nå...Men det er også eneste gangen jeg har spottet i hele mitt liv...hmm...
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 uss så trist å høre har selv hatt en for 4 år siden. var nesten 14 uker på vei, da viste det seg at det hadde vært dødt i 3 uker. var gravid i november i fjor, men valgte abort. har en sønn på 2,5 år =) håper virkelig det klaffer, men håpet er lite for min del. det murrer veldig i magen.. synes det er vel tidlig, jeg bruker kun kjenne det dagen før.. menmen =) kommer vel flere muligheter..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Hei. så trist den var negativ,men d var den på meg og sist jeg var gravid 3 dgr før ikm. Kvelden før ikm fikk jeg en bitteliten svak strek, så ikke gi opp,håpet er der. Klem
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 God morn' jenter Testet i går da jeg var 12, 13 dpo, negativ. Men har også akkurat den samme følelsen som dere! Føler på meg, drømmer om det hver natt og bare han en skikkelig rar følelse på JA, jeg er gravid! Har bestilt nye tester, og håper de dukker opp i posten i dag :-D Har ikm i slutten av denne uken (ons,tors,fre), vet ikke nøyaktig dag. Igår når jeg holdt på og vasket osv kjente jeg DE murringene i magen (litt som mens..) og ble livredd. De har gått litt over, men enda ikke fått tegn til noe (ikke utflod- som jeg bruker å få noen dager i forveien, ingenting!). Er det mulig å ha mensmurringene fordi kroppen EGENTLIG skulle hatt mens snart da? Men t jeg ikke får mens pga at jeg er gravid? Prøver å tenke bort fra at den kommer, og bare at jeg ikke får den Men, time will show... Stoor klem
Reflexia Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 ikke gi opp håpet! forrige gang jeg var gravid testet jeg ikke positivt før en uke etter ikm....hadde murringer i mange dager og ventet på tanta som aldri kom=)
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2009 tusen takk =) murrer enda, men ikke på langt nær så vondt som det var i går.. null matlyst, noe som er veldig sjelden for meg da jeg var gravid med sønnen min lagde jeg en ok, skrev hver uke i sv.skapet osv. jeg hadde helt glemt at grunnen til jeg var til legen og fant ut jeg var gravid.. jeg var våken flere netter med noen sinnsyke smerter! trodde ikk jeg var gravid, gikk da på p-sprøyta. men viste jeg da at jeg hadde en liten spire i magen. de mage smertene var på nettene såv idt jeg kan huske, de jeg har nå er det hele tiden. meeeeen, kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå