Gå til innhold

Krabber nesten her. KVALM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt klaging :P

Er så ufattelig dårlig... :( Nesten så jeg krabber langs gulvet... :(

Imorgen skal jeg på UL å se om det er liv, så det gjør ikke formen noe bedre.

Måtte bare få det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...stakar deg...føler virkelig med deg...og vi er mange som har og har hatt ekstrem kvalme....helt jævlig...men trøst deg med at det går som regel over etterhvert som kroppen venner seg til hormonene=0))

Jeg er 10+4 idag og får bare en dag innimellom nå med kvalme,det hjalp for meg å spise lite og ofte.Ikke bli for sulten,da ble jeg enda kvalmere...

Mange gode råd her inne,seabands el te kokt på ingefærrot....f.eks..

Bare klag du,er lov det=0))

Trøsteklem

Skrevet

vet ikke om det er no trøst. har to svangerskap bak meg hvor jeg var kvalm stort sett hele svangerskapene. :P

ser litt mørkt på det akkurat nå :(

Skrevet

Ja...hatt to med og ett uten jeg og...men blir det for ille kan du høre med legen din om å ta Postafen eller Afipran...vet ikke hvor langt du er på vei,men jeg tok postafen med førstemann fordi jeg kasta opp dag og natt i 8 mnd..

Vanskelig å se lyset når man er midt i tunnellen ja....=0(

Skrevet

første gang brukte jeg ingenting.

sist prøvde jeg første postafen, så afipran, så måtte jeg blande de og ta de sammen. Prøvde alt. uten hell. :P hehe

Har kjøpt postafen nå, men funker ikke helt hehe..

Er bare rundt 6 uker eller no. Litt usikker på hvor langt jeg er på vei. Finner vel ut av det i morgen :)

Skrevet

Er det noen trøst at det at du er så kvalm gjør det mer sannsynlig at embryoet har det helt fint...?

Huff, jeg føler sånn med deg og alle andre som er kvalme. Jeg tåler det så utrolig dårlig selv, så krysser fingrene for at det ikke blir værre enn det har vært til nå...

Skrevet

Har du prøvd akupunktur?

Var så kvalm med 3 mann, klarte ingenting. Akupunktur, poff var jeg bare uggen... ;)

Skrevet

Er du kvalm, så er det helt sikkert bra med liv der inne :) Sånn for å se positivt på det

Skrevet

prøver å se slik på det, men tør ikke helt å håpe på det da

Men veldig spent på i morgen. Har tenkt å sjekke ut akupunktur da :)

Skrevet

halvtime til jeg skal på UL. GRUER meg masse. Er så kvalm at jeg tror jeg må spy. NERVER...

Kryss alt dere kan :)

Skrevet

uff...føler med deg=( jeg begynte i går jeg.. ikke kasta opp ennå, bare ille kvalm og svimmel=( Så maler for harde livet for og tenke på noe annet. Og jeg skal til fysio i dag også...=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...