Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg er plutselig gravid igjen med nr. 4 - og siden jeg har født de andre vha ks, så blir det det denne gangen også. Ved siste ks sjekket legen tilstanden på livmoren og sa at det så greit ut med iallfall en unge til - men jeg syns å huske at han sa at det regnes som risikosvangerskap etter 3 ks??? Er jeg helt på jordet? Har jeg drømt dette? Har ikke vært hos legen min enda, og det hadde vært fint om noen kunne svare Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140671135-noen-med-3-ks-eller-flerrisikosvangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
MALENA26 Skrevet 17. september 2009 #2 Del Skrevet 17. september 2009 hei jeg har hatt mitt 3 ks for 3 uker siden. de skremte meg noe voldsomt der inne på journalinnskiving ,men dagen keisersnitt ble utført hilste jeg på kirurgen som var spansk,og etter operasjonen kom han på visiten hos meg og jeg spurte ham hvordan var min livmor. Noe arrvev? han sa at dette ordet fins ikke når det gjelder meg. Kan få en til og vi ses om 2 år heheh hallo sa jeg ikke noe om 2 år jeg er ferdig det som heter barn nå. Tror nok de andre legene vil skremme oss for og ikke ta flere ks,fordi det koster . Ikke noe risiko ,hallo hallo. så lenge du ikke har fått beskje at du har arrvev så tror jeg ikke at du skal beskymre deg. slapp helt av! risiko med infeksjon og sånn er jo alltid der uansett ka man opererer så ,men da må man bare føle med signaler,føler man seg dårlig og har feber så er det bare og gå ned på barsel. Tror nok at du skal roe deg ned og ikke tenke så mye på at det blir en til snitt. det kommer til og gå fint med deg lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140671135-noen-med-3-ks-eller-flerrisikosvangerskap/#findComment-140676269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå