Gå til innhold

Orkdal

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen!! Har ikke så lyst til å skrive så mye her, da jeg vet det er mange "kjente" her inne. Litt enklere hvis vi bruker nick, for da kan vi sende PM. Ja, jeg bor enten i Orkdal eller en nabokommune!! :-) Du å? Kanskje vi kjenner hverandre?!?! Hihi, det hadde vært morsomt da!!!

Men, vi holder kontakten!!!!!! :-) Jeg er veldig spent da, i og med at det er så tidlig. Har jo ingen garantier........

Hei! Hei englestøv, koselig at vi er flere fra rundt omkring Orkdal!! :-) Skal du føde på Orkanger, eller i Trondheim? Lykke til på ul, blir spennende å høre fra deg? Har du mange barn?

Klem fra meg

Hvor ble det av deg med termin i april, som startet denne tråden??? Håper du er her enda!!!! Hadde håpet vi kunne holde kontakten her inne!! :-)

Annonse

...jeg er her ennå, sjø! :-)

Jeg har tre barn fra før, så dette er iallfall min siste! Jeg vurderer å føde i Trondheim, synes det er så store nedskjæringer på Orkanger, at jeg er skeptisk!!!!! De tre første fikk jeg på Orkanger, og har ingenting å klage på,- men denne gangen? Mmmmmmm.....skeptisk...... :-)

Hva med deg, da?

Hilsen termin april, født i 1973.

Hei igjen! Jeg vurderer også Trondheim, men var også godt fornøyd med Orkdal da jeg fødte der!! Flinke folk der!! Har et barn fra før.

Har ikke tenkt så mye så langt frem enda. Må først se hvordan dette går..., er så spent og nervøs, men håper det går bra!!!!!!!! :-) Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvor du kommer fra?!?! :-)

Hei...

jeg er 35 år født i 1974 og vi venter vårt 4 barn....<3 Litt overasket over det ennå men det skal nokk gå bra det også...Minste mann i familien er 1 år skjønner dere...<3 Så blir to tette...men har to kjempe snille omsorgsfulle store søsken som er 7 og 14 år...<3

Skal nokk føde på St.Olavs siden det ble litt dramatisk under siste fødsel...Men fredag skal vi på ul...spennende...Det er fordi vi har mistet to ganger tidligere..Gleder meg til og holde kontakten med dere...<3

Nei og nei dette er så trivelig! :-)

Jeg vet ikke helt hvordan man skriver PM her inne jeg da, men.... er det å bruke postkassen du mener? :-)

Jeg synes magen min begynner å vises nå, spesielt når jeg er mett, og det er jeg til stadighet! ;-) Sikkert mange som går og tenker sitt, også tror jeg at det er sååå hemmelig! :-) Men nå vet alle besteforeldre, tanter og onkler og søsken det, og faktisk min nærmeste arbeidsgiver også!

Fjerdemann var ikke planlagt her i gården, jeg har ønsket meg et barn til, men "gitt meg" fordi mannen min syntes tre var nok,- men så ble det likevel, da! :-) Sånn kan det gå!

Hilsen 1973, termin april.

Ja, dette er trivelig!! :-) PM vil si å bruke postkassen ja! Men da må vi vite nicket! Vårt andre barn er VELDIG planlagt, og VELDIG etterlengtet!! Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen!! :-) Bor du i Orkdal kommune en plass, eller? Er du innflytter, eller oppvokst der? :-)

Annonse

Hei... <3

Jo da alt så flott ut...en mini baby på ca 2 cm...<3 Nydelig lege med god tid og forståelse...<3

Var så nervøs før ul`n at jeg var små kvalm...Har opplevd forskjellig..Men nå så alt bra ut..Fikk henvisning til st.olavs til ul i uke 12..Veldig betryggende..Så nå kain vi så smått begynne og glede oss...<3

Hvordan er det med dere ? Skulle noen av dere også på tidlig ul...<3

Blir koselig og bli kjent med dere etter hvert...Super koselig...<3

Hei.. Legen trodde faktisk vi var noen dager lengre på vei en hva vi selv trodde...Så var ca 8+4 i går..Trodde selv jeg var 7+6 men alt er jo bare relativt ennå...<3 Så terminen er ca 5 mai..Selv hadde vi 10 mai..Men den opprinnelige ul termin får vi nokk senere...<3 Når har du termin da...? Var hos privat gyn vi da.Medicus i Trondheim der er de bare super dupre...Så lykke til Rosamums....<3

...jeg har ikke vært på ultralyd, men foreløbig termin er medio april, din da?

Jeg blir så deppa av artiklene om "eldre" mødre som de som eier disse sidene legger inn på "Hovedside"

- Huff. Svartmaling av mye, både mors helse og barnas ve og vel. Blir du påvirket av sånt du?

Jeg kan godt føle meg moden som mor, men gammel? Nei, det gjør meg trist!!!! Jeg føler meg vel litt truffet sikkert, ettersom jeg tar det til meg! Men begge bestemødrene mine fikk barn etter 35, og flere rundt meg.....

...man kan ikke være like ung når man får nummer fire, som når man får nummer en!!!!!

Hmpf! ;-)

Hei..

Vet du at jeg har begynnt å sile mye av det jeg leser og velger og lese..<3

Må vell si at jeg skulle ønske at det var mere positiv vinkling på ting her inne...<3 Men vi kan no selv velge..Jeg tenker at jeg kan ikke lese alt om risikoer, aborter, farer, kromoson feil osv...Da skaper jeg meg bare bekymringer...<3 En får ta ting som det kommer og som du sier når mann får barn nr 4 er mann sjelden i 20 åra...<3

Super god helg til deg og dine.. <3

koselig å holde kontakten med deg...Håper Rosamums snart stikker innom forumet også....<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...