Gå til innhold

Noen som vet om Skrimmel Skrammel finnes på dvd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, liker det ikke selv, men det er da bedre enn kometkameratene. Heldigvis er ikke barne tv egnet for oss voksne, eller??? Det viktigste er at vesla liker det syntes nå jeg

Hehe, vesla kan ikke gå i bhg på leeenge, så da spørs det. Gjør jeg meg selv noe vondt ved at hun får slappet av med en film og jeg får litt alene-tid i løpet av dagen? LOL

hehe.. kanskje jeg som bor i for liten leilighet. for her er det ikke rom for Skrimmel Skrammel.. hehe

min går i barnehage, men han ser også på TV altså. alt blir så mye enklere sånn.. hehe.. men altså Skrimmel Skrammel blir for mye for en stakkars sjel.

Joda, vesla går også i bhg, men hun er ny-operert og skal være hjemme gaaanske lenge... Selv om vi prøver å finne på mye koselig så trenger jeg å vaske litt, rydde, kanskje sitte litt i sofaen o.s.v (hun er en aktiv 4 åring som er veldig glad i bhg ) :)

Annonse

ja da forstår jeg godt at du vil gjøre noe ekstra for henne! håper hun har det bra igjen nå og at opprasjonen gikk fint.

du får bare lide deg igjennom skrimmel skrammel... hehe

Hehe, takk for det :) Operasjonen gikk greit, og det går fremover... Men vi har en lang "bli-frisk" periode foran oss... Heller litt Skrimmel og Skrammel enn Hyling og masing ;) Dagene er laaange

Hm, er det bare jeg som har sans for skrimmel skrammel her? Vesla koser seg hun når det går, hun er 18 mnd, hun liker synging og farger og at de hopper rundt, jeg liker det også :) Flinke til å synge da.

De har Skrimmel Skrammel DVD på platekompaniet. Der kan du handle over internett, så det burde være greit. Jeg personlig synes SS er ondskap satt i system, men gutten min på 7 eeelsker det:) Det må jo på en måte bety at det er bra barneTV. De lærer mye om musikk, og det er mye energi i cheesy keys gutta.

Her er det også populær barnetv for ungene på 3 og 1 år! Og kjenner 2 spes.ped. lærere som har veldig sansen for opplegget. Ikke min favoritt, men mye som er verre enn dette da. Blir jo bare immun etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...