Gå til innhold

ja da hører jeg vel til her inne...

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

i dag var en veldig trist å sår dag, skjønte egentli at jeg mistet i går, mn håpet på at det var bare tull, mn ul viste at alt som en gang var dær å tydet på en graviditet å en liten spire var borte...

vi som håpet sånn igjen...

var 7+1 uke mn alt endte i en forferdelig smertefull SA

sitter bare igjen med en vond klump i halsen å tårer i øynene...

Fortsetter under...

Så trist å høre :-(

Akkurat nå er det liten trøst at vi er mange her inne som har opplevd det samme som deg, men samtidig er det greit å vite at det finnes et sted hvor man kan lufte tanker og sorgfølelser som andre kan kjenne igjen.

Selv mistet jeg i uke 13, og vet hvor vondt du har det nå. La tårene trille, vær snill mot deg selv - og gi deg selv tid til å takle det vonde du nå går gjennom.

Varme tanker!

Hei kjære du, ja, det er helt normalt å fortsatt føle seg gravid etter at man har mistet. Det kan ta litt tid før kroppen skjønner hva som har skjedd, og slutter å produsere Hcg - selv om alt annet som dessverre skal ut er ute. Men insister gjerne på en UL til, om du føler at legen har tatt feil. Ta hensyn til dine egne følelser.

Jeg mistet i uke 14 og det tok tre uker før graviditetstesten ble negativ på tross av at jeg hadde utskrapning. Følte meg i grunnen gravid en måned til etterpå - men var det ikke.

For mange tar det litt tid å komme over SA, så pass godt på deg selv og ta den tiden du trenger på å komme deg. Krysser fingrene for at spiren sitte snart igjen!

takk får mange gode ord, hjelper til den grad at jeg gråter ennda mere:) trist å høre og lese om alle dere andre også... håper det går bra med dere etter omstendighetene. det var ei vennine av meg som sa over skyene er himmelen alltid blå, skyene kan være der en stund men man vender tilbake sterkere neste gang. håper det stemmer, ønsker å bynne å prøve med det samme men klarer ikke bynne... er så tungt.. hadde eggløsning også fant gynekologen ut. mn kansje neste mnd.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...