Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært her på barnimagen i noen år nå, men har ikke vært så veldig aktiv og er helt ny i det med assistert befruktning.

Litt histore: vært prøvere siden vinteren 2005/2006. Blitt gravid uten hjelp 3 ganger, men alle gangene dessverre endte i SA, 2 ca uke 7-8 på vei, den tredje gangen ca uke 11. Siste gangen jeg mistet var april 2008, men etter det har det ikke skjedd noenting. Høst/vinter 2008 gikk jeg på pergo, men uten hell.

Hører til i Porsgrunn og hadde inseminasjon der i mai i år, men lyktes heller ikke med det. Nå prøver vi IVFog håper vi kan lykkes med dette. De finner ingen feil med hverken meg eller min mann og det er på en måte fortvilende, men samtidig er vi jo glad for at det ikke er noe galt heller. Vi har jo også klart det 3 ganger, men det har ikke gitt noe resultat. Nå håper vi jo som alle andre her inne at det skal lyse gravid på pinnen og ikke minst at man forblir gravid i 9 mnd! Jeg skal til ul på fredag og viss alt er ok blir det uttak og innsett neste uke. Er veldig spennende dette her og jeg vil bare si til alle sammen her inne at vi er jammen med flinke. Det er en ganske tøff prosess vi gjennomgår og vi kan være stolte av oss selv. Jeg gleder meg til å bli kjent med dere og Ønsker alle sammen masse masse lykke til:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Lykke til i neste uke..

Bestandig husk at her inne er du blandt likestilte og det finnes mange koselige mennesker her inne som er til god støtte og hjelp hvis du lurer på noe eller trenger å snakke om noe :)

Skrevet

1000 takk begge to. Ja det er godt å vite at vi alle er i samme båt. Må ærlig si at jeg har følt meg veldig ensom i disse årene. Alle venner har fått barn så lett som bare det, mens vi sliter sliter sliter sliter. Syntes det er urettferdig og jeg har felt mine tårer..., men det er jo ikke så mye man kan gjøre, det nytter ihvertfall ikke å gi opp tenker nå jeg, blir ikke så mye barn av det, hi hi. Sikker på at vi lykkes alle sammen til slutt og da blir mye av dette glemt;o)

Skrevet

Velkommen:=)

Som de andre sier; her er det mange som har erfaringer og opplevd mye av det samme som du nevner, så her er du blandt likemenn:)

Håper du kommer i gang med 1IVF raskt. Helt enig med det du skriver om at alle andre får barn lett; det opplever jeg hele tiden, enten det er 1.barn, barn nr 2 eller nr 3. Mens jeg..... Bare vent sier jeg til meg selv hver dag! En vakker dag lyser streken til meg, og da blir jeg myyyyyye mer lykkelig over det enn de som ikke engang har forsøkt å streve for det!

Lykke til videre, håper spiren sitter snart for dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...