Gå til innhold

Oppblåst mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et stort problem.. Jeg har tatt alle mulige tester hos legen. Men jeg blir ikke bedre. Imogas hjelper ikke.

Jeg har ikke cøliaki, ikke ut i fra testene hvertfall.

Men sånn som i kveld da. Jeg har spist noen vafler som består av: Grovt hvetemel, havregryn, kruskakli, egg, melk, bittelitt sukker, bakepulver, vaniljesukker og kanel.

Hadde ikke mer enn spist siste vaffelplata, så får jeg skikkelig luft i magen. Kan man reagere så fort?

Jeg spiser sjeldent brød, men div. knekkebrød med fiber. Jeg blir alltid oppblåst etter lunsj f. eks.

Rart at jeg ikke er allergisk mot noe syns jeg da.. Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt, kunne igrunn skrevet akkurat det samme som deg. Jeg spiser en del glutenfritt slevo m jeg ikka har cøliaki og det er bedre for meg. Du trenger forøvrrig ikke ha cøliaki for å reagere på gluten.

Skrevet

Ikke?

Men burde det ikke slå ut på noe allergi eller noe da? Syns det er rart og reagere så kraftig så fort, uten å være allergisk egentlig. Nesten så jeg kvier meg for og spise..

Men er det ikke en te som skal hjelpe?

Har du hatt noe effekt av noe annet enn glutenfritt?

Kanskje jeg skal prøve glutenfritt en periode..

Takk for svar!

Skrevet

Ja, høres litt merkelig ut. Har det på samme måte,men nå har jeg matvareallergi , men ikke cøliaki.

Jeg har prøvd ut noen piller fra helsekost som heter dida, de var ganske effektiv mot luft i magen.

Har byttet ut knekkebrød og brød, med havregrøt med kruskakli laget på vann, til frokost med littt sukker på, og det hjelper. Iflg kostrådsveilederen min, så skulle jeg da bedre tåle de matvarene jeg var allergisk mot utover dagen , og det har funket veldig bra her :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...