Tjorven1 Skrevet 15. september 2009 #1 Del Skrevet 15. september 2009 Ser at det er påtide med denne igjen, skriv gjerne inn din lege/gyn. om du føler at hun/han fortjener en plass på listen :-) Sv: Liste over donor-vennlige leger: 22:35 20.05.2009 OSLO OMRÅDET: Dr. Blakstad - Majorstuehuset legegruppe Dr. Skår - Sandvika Spesialistsenter Rådmann Halmrasts v 18, 1337 Sandvika 67 57 58 59 Dr. Trolle - Majorstuklinikken Dr. Magnus - Røde Kors klinikken Dr. Ullern - Gynekolog - Femina Spesialistsenter, Bryn Dr. Nyquist - fastlege Brynsenglegene Dr Karlgård - fastlege Brynsenglegene Dr. Nyquist - fastlege - Høvik Legesenter Dr. Mundal - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Ruth Elin Dahlen - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Skulberg - fastlege Markveien legesenter Dr. Runa Aabø - Gynekolog på Sandvika Spesialistsenter Dr. Goretti Yen Di Pham - Fastlege Vestvollen legesenter (skedsmokorset) Dr. Marianne Ravneberg, Bekkelaget legesenter Christine Meidel, Byporten legesenter og Volvat Dr. Mette Isachsen, Aleris, Fr. Stangsgt. Dr. Kristin Lyng, Aleris, Fr. Stangsgt. BERGENS OMRÅDET: Dr. Lene Kristin Kroken - Kokstad Medisinske Senter Dr Steier.. -Kalfarveien 22? Dr Pahrasja Pooja Nesstun TRONDHEIMS OMRÅDET: Dr. Tuija Helena Langmo, Rissa legekontor. Gynekolog Ingrid Marie Ringen, Medicus (Sverresgt. 15 E) NORDLAND: TROMS/FINNMARK: SØRLANDET/KRISTIANSAND: Dr. Birgitte Bønnelykke (3. etg på Slottet) Dr. Ernst-Faber Swensson Dr. Nordland Dr. Kristin Tronstad - Elvebredden (privat, time på dagen) Dr. Linda Stray Hoel (fastlege, behjelpelig med det meste) enna :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bimsalabim Skrevet 15. september 2009 #2 Del Skrevet 15. september 2009 OSLO OMRÅDET: Dr. Blakstad - Majorstuehuset legegruppe Dr. Skår - Sandvika Spesialistsenter Rådmann Halmrasts v 18, 1337 Sandvika 67 57 58 59 Dr. Trolle - Majorstuklinikken Dr. Magnus - Røde Kors klinikken Dr. Ullern - Gynekolog - Femina Spesialistsenter, Bryn Dr. Nyquist - fastlege Brynsenglegene Dr Karlgård - fastlege Brynsenglegene Dr. Nyquist - fastlege - Høvik Legesenter Dr. Mundal - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Ruth Elin Dahlen - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Skulberg - fastlege Markveien legesenter Dr. Runa Aabø - Gynekolog på Sandvika Spesialistsenter Dr. Goretti Yen Di Pham - Fastlege Vestvollen legesenter (skedsmokorset) Dr. Marianne Ravneberg, Bekkelaget legesenter Christine Meidel, Byporten legesenter og Volvat Dr. Mette Isachsen, Aleris, Fr. Stangsgt. Dr. Kristin Lyng, Aleris, Fr. Stangsgt. Gynekolog Martin Andresen, Fr. Stangsgt. BERGENS OMRÅDET: Dr. Lene Kristin Kroken - Kokstad Medisinske Senter Dr Steier.. -Kalfarveien 22? Dr Pahrasja Pooja Nesstun TRONDHEIMS OMRÅDET: Dr. Tuija Helena Langmo, Rissa legekontor. Gynekolog Ingrid Marie Ringen, Medicus (Sverresgt. 15 E) NORDLAND: TROMS/FINNMARK: SØRLANDET/KRISTIANSAND: Dr. Birgitte Bønnelykke (3. etg på Slottet) Dr. Ernst-Faber Swensson Dr. Nordland Dr. Kristin Tronstad - Elvebredden (privat, time på dagen) Dr. Linda Stray Hoel (fastlege, behjelpelig med det meste) enna :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140670342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hell & Lykke Skrevet 15. september 2009 #3 Del Skrevet 15. september 2009 Hei Tjorven! GRATULERER så mye med din Lykke! Jeg er en singel hetrofil jente som vurderer Stork klinikken. Har nå brukt hele kvelden på å lese ulike innlegg på denne siden. Det har vært veldig informativt, men det er likevel mye jeg lurer på. Fikk så lyst til å lese din blogg- da det virker som vi har en ganske lik situasjon. Klarer bare ikke finne den... Kan du hjelpe meg? Mvh Hell & Lykke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140670760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven1 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 15. september 2009 Du klikker på navnet mitt Tjorven1, også kommer det opp blogg tror jeg? Hmmm.. om ikke - noen andre som kan hjelpe? den skal være på nett. Lykke til! Gjør det! Når du begynner er det kun en ting du angrer på, og det er at du ikke gjorde dette mye tidligere! Nå skal jeg gå å legge meg sammen med min herlige Storkfrøken i sengen, jeg savner hun så når hun sover - gleder meg til i morgentidlig når hun skal smile til meg i sengen og fortelle meg det hun har på hjertet, hun skravler så mye nå :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140670963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven1 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2009 Dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140680179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 17. september 2009 #6 Del Skrevet 17. september 2009 OSLO OMRÅDET: Dr. Blakstad - Majorstuehuset legegruppe Dr. Skår - Sandvika Spesialistsenter Rådmann Halmrasts v 18, 1337 Sandvika 67 57 58 59 Dr. Trolle - Majorstuklinikken Dr. Magnus - Røde Kors klinikken Dr. Ullern - Gynekolog - Femina Spesialistsenter, Bryn Dr. Nyquist - fastlege Brynsenglegene Dr Karlgård - fastlege Brynsenglegene Dr. Nyquist - fastlege - Høvik Legesenter Dr. Mundal - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Ruth Elin Dahlen - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Skulberg - fastlege Markveien legesenter Dr. Runa Aabø - Gynekolog på Sandvika Spesialistsenter Dr. Goretti Yen Di Pham - Fastlege Vestvollen legesenter (skedsmokorset) Dr. Marianne Ravneberg, Bekkelaget legesenter Christine Meidel, Byporten legesenter og Volvat Dr. Mette Isachsen, Aleris, Fr. Stangsgt. Dr. Kristin Lyng, Aleris, Fr. Stangsgt. Gynekolog Martin Andresen, Fr. Stangsgt. BERGENS OMRÅDET: Dr. Lene Kristin Kroken - Kokstad Medisinske Senter Dr Steier.. -Kalfarveien 22? Dr Pahrasja Pooja Nesstun TRONDHEIMS OMRÅDET: Dr. Tuija Helena Langmo, Rissa legekontor. Gynekolog Ingrid Marie Ringen, Medicus (Sverresgt. 15 E) ROGALAND: Dr. Hausken - Haugesund - Hauskenklinikken Dr. Bergh - Stavanger Dr. Rune Mork Braut - Sandnes NORDLAND: TROMS/FINNMARK: SØRLANDET/KRISTIANSAND: Dr. Birgitte Bønnelykke (3. etg på Slottet) Dr. Ernst-Faber Swensson Dr. Nordland Dr. Kristin Tronstad - Elvebredden (privat, time på dagen) Dr. Linda Stray Hoel (fastlege, behjelpelig med det meste) enna :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140681369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hell & Lykke Skrevet 20. september 2009 #7 Del Skrevet 20. september 2009 Takk, takk! Trodde jeg hadde prøvd alt, men tydeligvis ikke. Dette funket, nå gleder jeg meg til å lese bloggen din Hell&lykke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140694359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
venusstjernen Skrevet 21. september 2009 #8 Del Skrevet 21. september 2009 OSLO OMRÅDET: Dr. Blakstad - Majorstuehuset legegruppe Dr. Skår - Sandvika Spesialistsenter Rådmann Halmrasts v 18, 1337 Sandvika 67 57 58 59 Dr. Trolle - Majorstuklinikken Dr. Magnus - Røde Kors klinikken Dr. Ullern - Gynekolog - Femina Spesialistsenter, Bryn Dr. Nyquist - fastlege Brynsenglegene Dr Karlgård - fastlege Brynsenglegene Dr. Nyquist - fastlege - Høvik Legesenter Dr. Mundal - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Ruth Elin Dahlen - fastlege Adamstuen legesenter Dr. Skulberg - fastlege Markveien legesenter Dr. Runa Aabø - Gynekolog på Sandvika Spesialistsenter Dr. Goretti Yen Di Pham - Fastlege Vestvollen legesenter (skedsmokorset) Dr. Marianne Ravneberg, Bekkelaget legesenter Christine Meidel, Byporten legesenter og Volvat Dr. Mette Isachsen, gynekolog, Aleris, Fr. Stangsgt. Dr. Kristin Lyng, gynekolog, Aleris, Fr. Stangsgt. Gynekolog Martin Andresen, Fr. Stangsgt. BERGENS OMRÅDET: Dr. Lene Kristin Kroken - Kokstad Medisinske Senter Dr Steier.. -Kalfarveien 22? Dr Pahrasja Pooja Nesstun TRONDHEIMS OMRÅDET: Dr. Tuija Helena Langmo, Rissa legekontor. Gynekolog Ingrid Marie Ringen, Medicus (Sverresgt. 15 E) ROGALAND: Dr. Hausken - Haugesund - Hauskenklinikken Dr. Bergh - Stavanger Dr. Rune Mork Braut - Sandnes NORDLAND: TROMS/FINNMARK: SØRLANDET/KRISTIANSAND: Dr. Birgitte Bønnelykke (3. etg på Slottet) Dr. Ernst-Faber Swensson Dr. Nordland Dr. Kristin Tronstad - Elvebredden (privat, time på dagen) Dr. Linda Stray Hoel (fastlege, behjelpelig med det meste) enna :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140670210-liste-over-donorvennlige-leger/#findComment-140695861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå