Gå til innhold

Tarzan06... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som om det går litt bedre med deg!? :)

Las at du er klar for å reise til Danmark når alt er i orden, så utrolig bra!! Ble så glad når jeg las det, og - som du skriver - at det er jo oss selv som må ta ansvar for våre liv!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Sesilia!

Jo takk, det går nå litt opp og ned, men nå har jeg i alle fall tatt en beslutning. Da har jeg noe å se frem til, og føler at jeg har tatt tilbake litt av kontrollen over mitt eget liv.

Akkurat nå er jeg stuptrøtt, gullet har hatt noen dager (og ikke minst netter) med høy feber. Da er det kun mamma som duger, og jeg får ikke rørt meg alene. Pappaen gjør riktignok noen forsøk på å hjelpe til innimellom, men gir opp litt vel fort etter min mening... Det er nesten like greit, for da er jeg ikke i tvil om at jeg har valgt riktig. Vi kommer til å bli boende her en stund til, for jeg har planer om å bygge hus, og det tar jo litt tid. Jeg prøver å fokusere på det positive; ny bolig gir nye muligheter for shopping og møblering ;-)

Skrevet

Så godt at du er trygg på valget du har tatt! :)

Og så gøy å bygge - å få noe nytt og eget etter egen smak og behov... Skulle gjerne vært så heldig selv! ;)

Går det bra å bo der dere er nå da? Hvordan har mannen din reagert på det?

Synes det er så flott at du tar anvar for eget liv, i stedet for å bare legge ansvaret over på noen andre.. Veldig lett det der!

Livet mitt er frustrerende på "hold"! Føler alt har stoppet opp - er bare syk! Og da nytter det ikke å gjøre noe med noenting, må bare fokusere på å ta livet med ro... Ikke så lett å være positiv kjenner jeg, men det er jo det eneste som nytter! :) Spent på hvordan det her vil ende, med mann og barn og alt... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...