Gå til innhold

Noen som blir med i september-klubbens slanketråd ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg startet mai-tråden. Startet "privat" over pm med en annen her inne og droppet helt ut av mai-gruppa. Dessverre har jeg ikke gått ned noe siden start. Litt ned og litt opp igjen. Trenger motivasjon og håper det er noen her med skikkelig motivasjon, som kan pushe meg litt. Jeg kommer til å fortsette med hun jeg skriver pm med i tillegg. Har veiedag på onsdager.

 

Noen som er skikkelig gira på å gå ned i vekt ??

Jeg vil ned 15 kg, men del-mål er 10 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !! :

 

Jeg begynte på Ketolysekuren nå på mandag, og skal prøve å gå ned iallefall 15 kilo.. helst 20.

 

Litt hodepine, og går på do hele tiden for øyeblikket, men jeg vet at dette forandrer seg ;) (Gikk på kuren engang i fjor, gikk ned 7 kilo på 4,5 uker)

 

Måtte jo bare veie meg på gøy, selv om d ikke er før på mandag jeg egentlig skal veies, og jammen har jeg ikke gått ned 1 kilo allerede ;) Vet at vekten kan være litt ustabil sånn sett, så bør jo ikke veie meg mer enn en gang i uken..

 

Jeg ønsker deg lykke til, dette får vi til :)

 

Har som sagt veiedag på mandag jeg da, men d går vel greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Eg starta på lavkarbo/ketolyse for 1,5 veker sia. Har som mål å få inn ein times trilletur til dagen, + litt styrketrening heime i stua anna kver dag. situps og armhevingar osv. Men eg har begge holdt på med det denne veka så håper eg klarar å holda ut! :)

Men føler eg har vore kjempe flink i dag!!

Start vekt 79, vil ned til 65 :)

Veiedag Mandag kveld.

 

Korleis gjekk det med deg på veie dagen ensønn&endatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også med på mai-gruppa og vil gjerne være med på ny septembergruppe.

 

Har gått på egenkomponert lavkarbo siden i vår og gikk ned 10kg til sommeren. Har holdt vekta i sommer og skal nå prøve på 10kg til;) Denne gangen skal jeg trene litt mer enn forrige gang. Kanskje det går lettere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det er flere som blir med : )

 

Vekten på veiedagen var ikke det jeg hadde håpet på. Jeg har kjøpt meg ny vekt, og den viser ikke det min forrige vekt viste : (

74,9 kg viste den! Æsj....men det gjorde at motivasjonen ga meg et spark i baken.

 

Jeg leste en setning her for 1 uke siden og den gjorde noe med meg. "Invester i deg selv og sett deg selv først".

Den setningen betyr ikke at man skal la barn og hus fly forbi, men det betyr at i stedet for å legge seg på sofaen etter at barna er i seng, så bør man heller gå/løpe seg en tur. Invister i deg selv-hold deg i form og få en god helse. Tenk på hva du dytter i kroppen og hvordan kroppen reagerer på å bli brukt som en "søppelkasse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...