Gå til innhold

Har dere fortalt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planer om å vente til fullgåtte 12 uker, men i dag røpte vi oss til svigermor. Da måtte jeg jo fortelle de andre det også :) Er 7+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her:)

klarte ikke å vente lengre enn til 7 uke hehe. ville som deg vente til uke 12,men klarte det bare ikke..ville fortelle det da jeg fant det ut i 4 uke.

de 3 ukene uten å si det var laaaaange!

Skrevet

Hehe! Ikke lett å sitte inne med så gode nyheter nei :)

Skrevet

Har fortalt det til mamma & pappa, svigermor & svigerfar og lillebroren min...De holder tett:) Spes. godt å kunne snakke med mamma og lillebror om det:)

Nå har vi store planer om å ikke si det til flere før en evt tidlig ul i uke 11-12. Så får vi se om vi klarer å holde ut så UENDELIG lenge...

Har helst lyst å gå rundt med "ropert" i nabolaget vet du, hihihi:)

Det værste er å holde det hemmelig for en venninne som skal ha rett før jul og dattera vår på 4 som daglig spør etter en lillesøster eller lillebror:)

La tiden gå fort de neste ukene....

Skrevet

Er 10 uker på vei, og har enda bare fortalt det til mamma, et par venninner og mannen så klart. Venter nok et par-tre uker til med å fortelle til flere.

Litt spennende å ha sin egen lille hemmelighet i fred disse ukene, og så liker jeg å slippe å fortelle til alle om det skulle gå galt.

Skrevet

Jeg er 7+5 som deg og jeg har fortalt det til en god del. Begynte med familien, så gode venner og håndballjentene. Føles godt å ha delt det, og alle gleder seg på våres vegne! Og jeg slipper å lyve lenger:)

Skrevet

Fortalte det til familie og nærmeste venner (2 stk) to dager etter at jeg hadde funnet det ut;P "Klarte ikke" å vente "lenger"... hehe.. Og da var jeg 4 uker på vei!

Dette er min andre gang, første gang fortalte jeg det en uke eller to etter pos test, da var jeg 6 uker på vei.

Men sjefen og alle andre får vente med å få beskjeden til 12 uker er gått;D

Skrevet

Jeg klarte ikke holde kjeft over hode jeg! Så det braste ut av meg samme dag jeg fikk vite det=) hehe..Så nå vet alle det=) er 7+1...7+2 om 30 min

Skrevet

har fortalt det til mamma, ellers måtte jeg unngått henne for hun merker med en gang om jeg ikke er helt i slag, selv på tlf... hehe og jeg kan jo ikke la vær å ringe henne heller....

er 9 uker på veg nå. har fortalt en venninde som ike kjenner resten av omgangskretsen min og læreren til sønnen min (i tilfelle hun lurer på hvorfor moren til *** sover hele tiden (!)), og broren min.

ellers sitter jeg og hopper etter å fortelle svigermor, men mannen holder igjen fordi han er så redd for å skuffe dem om det skulle gå galt....

hvordan skal jeg kunne omgås dem så dårlig som jeg er uten å si noe om hvorfor?

må jo bare unngå dem da.... det går helt til helga for vi skal møtes i forbinnelse med min samboers og min sønns bursdag.... er ikke snakk om at de ikke får greie på det da..

jeg er skikkelig dårlig, svimmel, kvalm og dødstrøtt...

...og det begynner å synes.... :S

Skrevet

Jeg bobler nesten over av lyst til å fortelle det til min mor og søster, men sambo holder meg igjen.. Han er liksom realisten av oss og vil at vi skal vente noen uker til. Har blitt enige om at jeg skal fortelle det til min mor og søster i uke 10 for da skal min søster og jeg på storbyferie sammen. Enten er det synlig ellers så merker hun det når jeg ikke drikker min vanlige rødvin til maten, så da har jeg "fått lov" å si det.. og kan jo ikke si det til søster uten å si det til mamma..

Den kommende bestemoren skal få vite det først.. Etter legebesøk i uke 11 sier vi det til hans familie og venner, og jeg må si det på jobb pga de må finne vikar, noe som ikke er gjort på 1-2-3 da jeg er avdelingsleder og stilling må lyses ut.

Skrevet

Det er bare de nærmeste vennene våre som vet det. Dessverre kommer neppe familiene til å hoppe i taket av glede over nyheten, så vi venter lengst mulig med å involvere dem.

Skrevet

Foreldrene våre og søsken fikk vite det i uke 6 ca.

Bestevennene våre i uke 8 ca.

Andre venner og familie får vite det etter uke 12

og etter da roper vi det ut når det passer oss :)

Men så har svigermor røpet det til alle i hans slekt, så der trenger vi ikke å informere noen :P

Skrevet

Klarte vel å holde oss noen timer:))) hihi

Tok testen og var da 6 uker på vei, måtte bare sende bilde av den på mms til ett par stykker som var litt involvert i mistanken fra før.. Ingen grunn til å holde hemmelig, så det ble igrunn en liten gjeng som fikk vite det samme kvelden.. Men det har ikke akkurat vært kringkastet etterpå, og jeg har ennå ikke fortalt det på jobb...isj. finner ikke rette anledningen liksom. Men må jo bare denne uka, er 11+3 nå..

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid fortalte jeg det når jeg var 6 uker blank, og mistet to dager etterpå...først angret jeg men det var egentlig godt at mange visste for hvis ikke vet jeg det hadde vært et såre mas om ikke vi skulle ha barn og nå tok det et helt år før vi endelig ble gravide igjen (minus noen pp men et år likevel) og da fikk vi være i fred for graving i privatlivet og det var godt, for jeg tror jeg hadde storgrint hvis noen hadde spurt meg på feil tidspunkt siden det tok så lang tid.

Nå er jeg 8+3. Uke 5 klarte mannen å røpe til min bestevenninne i full begeistring og det var greit nok det (var veldig søtt selv om vi var blitt enige om å ikke si noe på forhånd). Uke 7 sa vi til svigers, mine foreldre, en venninne til og søster. Nå skal vi vente så lenge som mulig til andre får vite det, men jeg syns det er vanskelig å holde på det.

På jobben vil jeg egentlig vente en stund men idag kom første oppkastrunde så får se om det lar seg gjøre....

Skrevet

Jeg er 10+1 og har ike sagt det til noen utenom mannen min og sjefen min. Tenkte å vente minst til jeg er 12 fullgåtte uker... mer, hvis det ikke er kommet noen tydelig kul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...