monca*84*j12 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 jah, så var det meg da, som har evig mange spm! Jeg var ferdig med pergo kuren min på Lørdag, altså 3 dager siden... Og i går, fikk jeg en blødning. Og i dag blør jeg også... Det kan da ikke være normalt???? Ossen skal jeg få eggløsning da når jeg blør hele tiden? Jeg trur jeg må kjøpe tester.. Jeg har masse murringer og ubehagligheter. Noen andre som har opplevd det samme? Eller er jeg unik her også? *sukk*
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Hmmm.. går du til oppfølging ?? : Blodprøver på dag 3, 10, 21 etc ??? Isåfall vil du jo selvsagt få beskjed om hormonene dine går opp og ned som de skal gjennom syklus.. Hvorvidt d er unikt tør jeg ikke si, men du skal vel egentlig ikke blø etter mensen da..??.. Men d kan jo være du har irritert livmormunn el.l., men ring legen din og spør. D går bra ) Lykke til !!
monca*84*j12 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Ja, ta blodprøver... så får vel svar tenker jeg! takk for svar=)
Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Jeg følger med !! (prøver iallefall...) )
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 det er ikke vanlig å blø etter endt pergo kur... jeg ville tatt kontakt med legen...
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Jeg har tatt pergo 3 ganger men aldri opplevd blødning.. Hadde hørt med gynekologen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå