Gå til innhold

hvor lang er dere på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vite om det er noen som er like kort på vei som meg:)

I dag er jeg 6+4:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei solstråle!

Jeg er også 6+4 i dag!!!

Skrevet

Hei dere..

Jeg er også 6+4 i dag...

Var på UL i går og fikk se ett bankende hjerte... Fantastisk :)

Skrevet

Ul i går? når har dere termin?

Jeg har etter terminkarkulaten termin 9 mai.

Skrevet

er 6+4 kort??? Hm, jeg er 4+6 jeg...fant det ut for en uke siden, og syns jeg har vært gravid leeenge allerede...jeg tror faktisk tiden har stoppen sånn halvveis opp...HELDIGGRISER som er så langt på vei;)

Skrevet

Hehe kan tenke meg at du føler det sånn.. jeg hadde det sånn jeg når jeg fant det ut.. Å jeg synes det ikke gikk framover med dagene..

Skrevet

Hei Solstråle

Er gravid etter IVF, så da ønsket klinikken å sjekke etter hjertelyd..

Har etter babyverdens kalkulator termin 9 mai, men ifølge klinikken i går har jeg termin 7 mai... Så er litt forvirret kan du si :) Men de vet vel hva de gjør, så da har de vel rett :)

Skrevet

jeg har termin 10.mai (men har litt uregelmessig syklus etc, så umulig å være helt sikker)..

sarah_82: var du på ul privat?

Jeg vurderer å bestille en time privat rundt uke 12-14 - i hovedsak fordi samboeren min har veldig lyst til å se babyen, slik at han kan føle seg litt mer "med" i alt som skjer..

Skrevet

Jeg er 6+5 og har ikke bestilt noe tidelig UL. Jeg skal til legen 7. okt.

Skrevet

hopefullySoon:

Jepp, var privat.. I forbindelse med IVF, så betalte ingenting..

Er en herlig følelse å se, så jeg vil tilbake i uke 12-13 :)

Skrevet

Lurer på hva terminen min blir hos legen, har regent ut 9 mai men syklusen min har vært å forskjellig..

Å jeg synes det er lenge til jeg skal til legen skal dit i uke 10 å det er 4 uker til

Skrevet

Så kort som 3+5 ;):D Termin 30 mai :)

Skrevet

Er 7+5 i dag. Var på UL for en uke siden og fikk se et bankende hjerte. Jeg fikk UL på sykehuset, skal gå dit hver 4 uke frem til uke 34, deretter hver uke. Får oppfølging pga høyt blodtrykk og hadde svangerskapsdiabetes sist. :)

Skrevet

Jeg har kommet 6+3 i dag, og har visst det i to uker. Synes faktisk tida har gått ganske fort. Hjelper med en travel jobb og ei aktiv ei på 2,5 år.

Skrevet

Jeg er 10+1 i dag, og syns dagene flyr avgårde. Svangerskapet er uplanlagt, og alt passer litt dårlig i forhold til jobb, permisjon og alt som er- tror jeg prøver å fortrenge det litt, hehe, utsette det litt ved å tenke litt lite på det. Må jo fortelle om ikke mange ukene, både til familie, venner og jobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...