Molly1 Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Vil tro det er fordi wheatgrass påvirker hormonbalansen og at det kan påvirke medisinene man tar i forbindelse med IVF. Det er mange av naturlegemidlene som forstyrrer virkningen av vanlige medisiner så det er lurt å alltid forhøre seg med lege dersom man tar naturlegemidler i tillegg til annen medisin.
Poten Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Oj, da er jeg litt sendt ute, jeg tok ut 8 fantastiske egg i dag, (ny rekord) . Dette er 7 forsøk..... Uff vet snart ikke hva jeg skal tro, jeg har jo vært i styggelig god form etter at jeg begynte med dette gresset, så det må jo ha noe for seg. (det er jo et godt kosttilskudd). Nei jeg får spørre legen på torsdag . Takk for svar og lykke til alle sammen!
*sommer* Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Hei Jeg går til behandling hos Frøyaklinikken og spurte om akkurat dette med wheatrass. Hun sa at man skulle ta det hele tiden, så jeg prøver det neste gang. Lykke til.
Poten Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2009 Hei Sommer Takk for svar! Ble litt nyskjerrig nå, hvor mye wheatgrass tar du? og er det noe Frøyaklinikken anbefalte??? Spent på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå