Gå til innhold

hei dere som venter ikm til helgen, noen spørsmål:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter selv ikm til helga en gang, rundt den 18 har jeg regnet ut, så håper så klart at mensen ikke kommer...:)

har dere noen symptomer eller? når det gjelder meg så er det ikke så mye å skryte av.hehe..

har fått soppinfekjson, men det kan og komme av at jeg har gått på pencillin for nesten 2 uker siden (soppinfkesjon begynte i forrige uke), fått litt uren hud syns jeg, pleier ikke å ha det, men nå er den litt nuppete. til tider ganske så oppblåst kan man si, utrolig trøtt, men det er jeg til vanlig og, kanskje litt trøttere nå, men kan innbille meg det..hehe

enn med dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei:) Jeg går ut i fra at jeg har ikm til helga, vet ikke helt når mensen kommer etter ma, men har til vanlig en syklus på 28-32 dager.. Vi har bare hatt sex to ganger etter ma'en, men hadde to små dråper lyserødt blod i trusa i helga som var.. Mon tro om dette kunne vært en festeblødning..;) Ellers har jeg litt press i magen, får ikke til å forklare det egentlig.. Men litt press.. Vi har enda ikke begynt prøvingen igjen, tenkte å vente til TR kom og dro.. Så blir ikke skuffet om jeg ikke skulle være gravid.. Men, det er jo lov å håpe;P

Merket at når vi prøvde sist, så fikk jeg alle slags symptomer hver mnd:D Kjente jo de, så kunne ikke vært innbilning, men var ikke gravid.. Plutselig en mnd kom jeg på at jeg skulle hatt mensen for en uke siden, tok en test og den ble positiv. Hadde da ingen symptomer. Rart det der, hvordan kroppen fungerer:P

Ønsker deg masse lykke til, og håper tanta di holder seg borte i 9 mnd!!:D

Skrevet

heisann:)

blir spennende dette her, husker egentlig ikke helt fra forrige svangerskap, dattra mi er jo snart 16 mnd så er jo ikke så lenge siden da, men ja..hehe..men hadde ikke så veldig med symptomer sist, var ikke kvalm eller noe av det, så nei, husker ikke..hehe..

lykke masse til til deg og, og håper spira sitter godt neste gang, har selv hatt en sa, i uke 6 vel og merke, så ikke så veldig seint da, men husker følelsen, men ble da gravid med jenta mi 2 uker etter det, så det er mulig:)

Skrevet

ikm denne uken en gang, ikke helt sikker når. Har hatt veldig ømme bryster, sprengt på en måte, blodårene popper ut og de har endret form. Har også hatt tidvis kvalme og murringerm stikkinger osv. Men vet ikke om det kunne er innbilling eller ikke. Idag når jeg var mye i aktivitet med vasking av leilighet osv så kjente jeg DE murringene i bekkenet. Enten pms smerter eller ikke. Har ikke peiling..

Vil, skal, håper på POSITIV test i helga :D For da har jeg to uker ferie, med flytting og greier, og da hadde det vært kjekt å sluppet og tenkt så mye på om jeg er gravid eller ikke!

Håper vi alle sitter med positiv test innen søndag ;D

Skrevet

Jeg har IKM på fre/lør, etter mine egne beregninger. Har kun hatt to sykluser på rad med lik lengde. Så det kan jo endre seg denne mnd.

Mitt eneste symptom, er mangel på ømme pupper som kommer uken før mensen. De er forferdelig før mensen, kanskje kanskje? Hvem vet?

Sånt er jo så individuelt. Har ikke troen, men håpet er det jo alltid.

Skrevet

heihei! jeg har IKM på torsdag tror jeg ;) men jeg har hatt mageknip, ikke så veldig kvalm, hadde veldig vondt i korsryggen (men er bedre nå), mye murringer og litt ømme pupper!

har testet 5 ganger allerede, 3 liiiitt svakt positiv og de 2 andre negative... så får vente å se om tanta kommer ;) lykke til!

Skrevet

IKM lørdag eller søndag her, har skapet fullt av tester som roper på meg, men har ikke så veldig lyst til å se noen negative tester, så prøøøøver å vente til lørdag morgen....

Lykke til til alle sammen:)

Skrevet

blir spennende å se de kommende dagene da:)

krysser alt for at vi sitter der med positive tester:)

mest lyst til å ta en test nå jeg, men får ihvertfall vente til i morgen..hehe (er det mulig altså...hehe)

lykke til alle sammen.

Skrevet

Vi er noen testetøser hele gjengen ja;)

Skrevet

da kom tr til meg for denne gang :/ huff... en hel mnd å vente!

Skrevet

Hatt utrolig vondt i magen siste uke. Både stikkinger, murringer og knip. Alt fra bekkenet, til navlen til høyre side. Hatt så vondt at jeg ikke har klart å sove! Har gitt seg litt siste dager.

Var ikke sånn ved første svangerskap. Var heller ikke sånn når jeg var gravid i juni, da hadde jeg bare bryst spreng.

IKM imorgen, men orker ikke teste før lørdag / søndag.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

IKM i dag.. fortsatt ingen tegn til TR.. så jeg hååååper!!

Hatt smerter i magen og korsryggen de siste dagene,men det kan jo rett og slette være tegn på atTR er på vei - litt forsinket bare.

SÅg forresten at noen lenger opp nevnte soppinfeksjon som tegn på graviditet?? Er det noen sammenheng der?

Var ikke jeg klar over i tilfelle, men har faktisk vært litt plaget med sopp i uken som har gått.

Skrevet

hei.

dt var jeg som nevnte sopp. er veldig vanlig at gravid får soppinfeksjon, blir noe som skjer der nede, men om det kan kalles et symptom, det veit jeg ikke..hehe..jeg hadde mye soppinfeksjo før forrige svangerskap, men ingen plager i svangerskapet, så var litt omvendt her da, men etter fødesel har ikke vært plaget i det hele tatt, men plutselig nå fått det, så jeg veit ikke jeg..

dum som jeg var så tok jeg en test i dag tidlig, den var jo bare helt blenda hvit da..hehe...dumme meg, får se til lørdag da ihvertfall hvis TR ikke har kommet.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...