2. gutten har kommet Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Sønnen min blir snart 2 år og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han. Han har en eldre bror som han arver det meste av, men det er jo stas å få noe nytt også... Forslag?
Tante Blås Squaw Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Tog og skinner - Biltema har bra ripoff av Brio, de er veldig slitesterke og fine. Og om han liker det, kan dere fortsette å gi ham flere deler. Biler! Og gravemaskiner og veivalser og traktorer og lastebiler og brannbiler og politibiler og...i det hele tatt ;o) Bok om Albert Åberg ) Håndmaling og en rull tegneark. Stor suksess!
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 lekekomfyr i tre og kasseroller (kopper og fat), vår gutt fikk det til 2års dagen sin i helgen, og har nesten ikke lekt med noe annet siden han fikk den. Koker stadig "kaffe" og serverer til både meg og pappaen Ellers så fikk han små lekekofferter med bilde av Elias på, de har han gått å bært rundt på mye. De fungerer også veldig fint til å sette på lasteplanet på 3-hjulssykkelen han fikk
ifie Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Gutten vår fikk trehjulsykkel da han ble 2 år (o´lykke!). Alt av store maskiner (gravemaskin, heisekran, søppelbil o.l.) er kjempepopulært her! Byggeklosser, tegne-/malesaker, cd-spiller, verktøy. Skatten er også veldig glad i å bake og koke, så komfyr blir nok neste store investering her
2. gutten har kommet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Takk for forslag! Problemet er at 2åringen har arvet så mye fra storebror så han har trehjulssykkel, lekekomfyr, heisekran, togskinner, cdspiller osv... Huset flyter over av leker men vi må jo kjøpe noe til han. Klær arver han jo også. Tror kanskje det blir noen nye bøker. Hvis ingen fler har noen forslag?
*Smiley* Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Vi kjøpte en passe stor plastsklie til å ha inne eller ute.Det var stor sukess! Eller rett og slett Duplo , mini elsker det.
engajente Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Dette er jo ikke en stor gave, men vår 2åring elsker klistremerkebøker. Man får bla kjøpt en sånn fargeleggingsklistremerkebok. Ellers så er vel opplevelser alene med mamma eller pappa en god ide
År og dag Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Her har vi det på samme måte, 2 åringen arver alt han trenger, både av leker og klær. Og til bursdagen fikk han masse, nye flotte leker (og klær) av besteforeldre, tanter og onkler med flere. Faktisk så endte vi opp med å kjøpe ingen ting, akkurat nå har han alt han trenger. Vil heller overraske med noe senere, kanskje en barneforestilling senere i høst. Og så skal jeg investere i litt nye, fine ullklær fra Nøstebarn til han senere i høst. Han merket ikke at han ikke fikk gave av mamma og pappa. Fikk en av storebror, da.
@--- Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Matboks,vannflaske og sekk kanskje? Noe han kan bruke hver dag og kanskje vil ha bruk for? -så sant han går i bhg eller mye på tur da........
Det blide sørlandet! Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Gutten her fikk balansesykkel i 2 års gave. Det var kjempestas og den brukes daglig. Var litt skummelt i begynnelsen, men nå 3 mnd etterpå, raser han avgårde:)
2. gutten har kommet Skrevet 16. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2009 Takk for forslag! Sklie var lurt. Likte godt forslaget om å ta han med på en barneforestilling. Han får jo leker fra besteforeldre, tanter og onkler, så en opplevelse er jo midt i blinken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå