Gå til innhold

Kjenner jeg begynner å bli utolmodig.. Vil teste NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 dager til ikm, så vet at det ikke er vits å teste enda :P Tiden fra el til ikm går jo så utrooolig sent! uff.. blir helt gal av å vente.. Hvor lenge før ikm er det mulig å få positiv test egentlig? Tror jeg testet positivt 3 dager før ikm forrige gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg så godt! Jeg har 8 dager til ikm ca, og har testet i dag allerede.. Var selvsagt helt hvit, så var jo bortkastet.. Forrige syklus fikk jeg mensen 6 dager før, så vet ikke helt hvor lang syklusen er da.. Har du noen symptomer da? Jeg har ikke noe særlig.. Fikk skikkelig metall smak i munnen, men det var på 2dpo, så det er jo alt for tidlig til å være tegn tenker jeg. Også er jeg oppblåst (men det er jeg jo stort sett hele tiden så er vel ikke noe det heller) litt murringer, men myye mindre enn de andre periodene, og da klaffet det jo ikke,.

Nå skal jeg se om jeg klarer å holde meg hvertfall to dager før jeg tester,, klarer det sikkert ikke da.

Skrevet

kjenner meg sånn igjen, så eg forstår godt at du er utolmodig! har IKM om 8 dagar, og hjelpes kor mykje eg kjenner. Men har hatt mennsmurring i 2 dagar og vondt i korsryggen. Spennande å sjå korleis det går med oss <3

Skrevet

Har litt murringer, stikkinger og er oppblåst, men vet ikke helt hva jeg skal tro.. sikkert bare innbilning :P men håper så klart på det beste :)

Skrevet

jeg ha 2 dager til IKM og har allerede avblåst 5 tester ;) HAHA! og de var faktisk positive 3 av dem =) men da måtte jeg virkelig se etter ;) og de to andre var negative!! så gooood luck til alle oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...