Håpefull38 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Da er jeg tilbake fra København. Var på Stork i går. Koselig å se dem igjen der, selv om man skulle ønske man slapp å dra dit flere ganger! Så deilig det var å sitte på utekafe` og tusle rundt i Købens gater! Nå er det bare å vente disse vanskelige 14 dagene og håpe at det resulterer i noe positivt!!
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Lykke til med ventetiden! Jeg følger straks i hælene dine og forventer neste storkbesøk innen lørdag. :-)
MamT2? Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Tvi tvi tvi!!! Krysser det som krysses kan for at det sitter denne gangen. Jeg har planer om tur selv i løpet av uka. Forventer postitiv el i løpet av de neste dagene, så da følger jeg tett etter. Lykke til alle andre prøvere og!
Håpefull38 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Tusen takk for lykkeønskninger! Lykke til Lille Egg og MamT2:-) Vi satser på et ras av positive forsøk utover høsten:-)
shantaram Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Jeg var også i København den 14 :-) mitt tredje forsøk og denne gangen håper jeg virkelig at det lykkes. Fikk også akupunktur, kanskje hjelper det..... Lykke til alle sammen.
Håpefull38 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2009 Hei shantaram! Var du på Stork? Fikk akupunktur da jeg var der i mai og juni. Helle var ikke der nå, så da ble det ingen akupunktur. Lykke til du også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå