Gå til innhold

en liten oppmuntring til de som spår her inne <3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

ville bare legge igjen ett par oppmuntrende ord jeg, ser det er noen få som klager litt, har også lagt igjen beskjed på tråden om "spåchat kl 20.00"... syns det virker som om dere er flinke jeg, har ikke blitt spådd selv, men tar tida til gode :D stå på så godt dere kan!

syns dere er supre jeg, som i det hele tatt gidder... eneste jeg gidder på fritiden er å surfe her inne og andre steder, sofa, tv , mat-. hehe.

tomlen opp til alle dere, keep up the good work, også får dere heller ta betalt da, så er det kanskje bare de som er mest særiøse som bestiller tid!

masse lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger meg på her litt... dåke treng virkelig ikkje å få klage her inne når dette er frivillig:)

dåke gjør en god jobb... har ikkje blitt spådd enda, men venter på tur..

dåke treng heller skryt enn klage.. kan ikkje vere få personer som spør etter å bli spådd...

dåke er flinke og takk for at dåke bruker fritiden dåkas på å gi oss andre ett håp:)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

må nesten også bare legge til at jeg ble nettop spådd på chaten, og jeg fikk raskt og hyggelig svar, ! så det vil jeg gjerne takke for! tror nok problemet til mange her er at de forventer en full lesning, noe jeg tror er fullt umulig uten nærmere kontakt, eller så får de et svar de ikke liker, og spør tusen og førti andre her inne i steden... ser den med å sammenlikne notater, og spørre fler, for å se om de fleste sier det samme, men haaallo. la damene være LITT i fred da!

jeg var i alle fall fornøyd med raskt og trivlig svar! fikk beskjed om at prøvingen kom til å ta en stund, men er jo bedre å få vite hva dere ser, enn hva jeg vil høre selv, da er det jo ikke noen vits i å bli spådd, da kan man jo bare lese for seg selv!!!

stå på jenter, syns dere er kjempe flinke og trivlige jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...