Gå til innhold

SKAL VI TA OSS BETALT DA ELLER, JENTER??????!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så mange som er misfornøyde her..ikke minst utakknemlige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil også bare minne dere på at det er ett PRIVILEGIUM å få bli spådd, det er INGEN selvfølge!

Dette er private personer som bruker av sin PRIVATE tid på akkurat DEG! Jeg skjønner at mangen vil "kontrolere" deg, men helt seriøst... Ta det for det det er her inne! Vi er ikke GUD, og vi har ingen fasit! Vi kan si hva vi ser, men det er bare DU som har muligheten til å gjøre noe med det!

Respekter det vi sier, selv om det ikke var det du ønsket å høre.

Og når du har banet deg frem, blitt spådd av 5 ulike damer her inne, så takk for deg! Da har du brukt kanskje opptil flere timer av vår tid, hva mer har du krav på?

Ikke mase på oss, respekter at vi ønsker oss fri fra "jobb" vi også. Hvor mangen hadde mast på oss om vi tok betalt for tjenesten?

Og noen ganger kan det være like greit å bare vente og se... MÅ man på død og liv vite ALT som skal skje/kan skje?

Og så er det vanlig HØFFLIGHET og takke for at noen har brukt av SIN tid på deg!

Skrevet

For ikke å glemme; har man bedt om å bli spådd får man "ta det man får" :) Man får ett ærlig svar på hva spådamene føler, ikke vits å prøve å motsi for å få ett annet svar, hvis det svaret man fikk ikke var det svaret man ønsket! Ikkeno "jammen" her i gården!!!

Skrevet

ja syns jeg, dere er snille og bruker mye av fritiden deres på oss andre her inne, jeg betaler gjerne og har betalt til andre her inne og synes d er greit jeg.

Skrevet

signerer denne..

synes dere er nokså snille som bruker tiden deres på å spå vilt ukjente =)

la de som er misfornøyde være det, det er alltid noen som skal klage..

Skrevet

Signerer her jeg også. Er utrolig taknemlig for at dere har tatt dere tid til meg og som et lite tips til andre:

- vi er da normale mennesker - takk for en tjeneste noen gjør for deg

- spørr pent og får du et nei, javel, så spørr igjen senere en gang da.

Stå på videre spåjenter =)

Skrevet

Heisann... syns det er veldig bra at dere tar det opp, jeg spår selv, og har begynt å trekke meg mer og mer unna spå/horoskop forumet pga masse mas og misnøye...

Jeg opplevde at det var en person som skulle bli spådd her inne så og si hver dag bare for å se om det hadde blitt noe forandring, og hennes ønske om å bli gravid var så sterkt at det var det eneste jeg fikk opp, og når jeg prøvde å forklare henne det, så skulle hun brått ha meg til å spå mannen sin, for å se om han ble pappa, til slutt så måtte jeg bare si til henne at det funker ikke på den måten ,og at hun burde ta seg en pause fra BIM og heller komme seg på andre tanker...

Spåing foregår slik at det vi ser er det vi ser, ser vi f.eks at det er en jente som blir gravid i november , men når før november har kommet så har hun kanskje hatt en krangel med sin kjære hvor de da ikke har hatt sex, så er det jo da en selvfølge at hun ikke blir gravid i November...

Vi spådamer liker best å spå koselig ting, de fleste holder seg unna utroskap tema, og døden tema..

Det beste er å ta alt med klype med salt, og heller bli overrasket... Noen er kanskje mer treffsikre enn andre, men sånn er det bare.. Og hvis man absolutt har bestemt seg for å ikke tro på spådom så er det større sjanse for at det ikke skjer noe av det vi spådde...

Ha en fin da jenter...

Skrevet

Hei dere?

Jeg tror nok kanskje man finner en viss kjemi med enkelte og kanskje noen ikke burde spå enkelte, tror kanskje det kan kjennes på magefølelsen. Jeg venter ofte på at det "rette" skal komme til meg. Håper den rette spåersken tar kontakt med meg:-)

Takk:-)

Skrevet

Hei

Jeg har skrevet flere ganger om noen kan spå meg uten å få noe svar.

Jeg kan gjerne betale for det hvis noen kunne vært så greie å hjulpet meg.

Ble spådd sist jeg ble gravid og det stemte derfor så håper jeg at denne mailen blir besvart.

Mvh

Skrevet

bambijenta: Hva med å benytte deg av spåchatten? Det er sikkert en grunn til at ingen har svart deg, antagelig fordi de ikke får opp noe. Skal man svare på vært eneste innlegg her inne, så må man sitte her hele dagen.

Problemet FOR MIN DEL, med forumet er følgende: Dette behøver ikke nødvendigvis gjelde deg, men det gjelder de fleste. Dere spør et spm som dere vil vi skal se på, når vi så har svart..kommer det et nytt spm fra dere på samme tråden..hvis jeg feks svarer: "Ja, du blir gravid innen 2010" (så skriver jo jeg dette fordi jeg ikke får opp noen spesifik mnd, men er overbevist om at du blir gravid innen 2010) Et typisk svar fra dere da er "Men kan du se når da?? Hvilken mnd liksom"?

Slik fortsetter det gjerne..spørreren bare utvider spm mer og mer..

Om du ikke tror meg kan du sjekke de fleste innlegg på spåforumet!

Derfor er det lettere på chatten! Om det også er slik at vi evt trenger mer info, så spør vi med engang og om du trenger et mer utfyllende svar så spør du om det..

Så jeg vil anbefale folk å bruke chatten! Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv; så dere som ønsker at JEG skal se på dere-kan henvende dere til meg på spåchat. Jeg spår ikke pr PM heller, om ikke det er noe spesiellt.

Skrevet

Jeg signerer også denne tråden, jeg er iallefall super takknemmelig for alle svar jeg har fått, å syns det er synd at noen maser, og blir utakknemmelige, men jeg synes det er flott det som dere gjør!

Jeg synes og folk skal være litt mer hensynsfulle ovenfor dere som spår, husk dere jenter som ønsker å bli spådd, de bruker MYE energi på å spå, de tar flere etter hverandre, å det er ikke bare bare å tømme all info man får fra forrige person. Så om man blir spådd sent på kvelden å de har spådd flere, vær takknemlig for svaret man får der å da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...