Gå til innhold

Usikker på hvem faren er...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 3 år, og som selvsagt er verdens skjønneste unge.

Har vært helt alene med henne fra starten av, og har hele tiden vært usikker på hvem som er faren. Ja, jeg vet det var dumt, men jeg hadde sex med 2 forskjellige med bare 2 dagers mellomrom... Han ene var jeg sammen med noen mnd, mens han andre var et one night stand. Han jeg var sammen med, vet ikke noe om one night standen min, men jeg har ikke hatt noen kontakt med ham de siste årene, og han har aldri spurt om det kan være hans barn.

Jeg bestemte meg med en gang for å oppdra datteren min alene (trenger ikke noe pes rundt det nå - mange årsaker til det), og hun er veldig lik meg og søsteren min utseendemessig. Har egentlig ikke tenkt noe særlig på hvem som er faren før nå i det siste (og selvsagt endel da jeg var gravid).

Nå har jeg blitt litt inspirert til å ta kontakt med de to "kandidatene" igjen, for å knytte biologiske bånd mellom datter og far.

Men - han som var one night stand vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at han var bergenser. Har et fornavn, men ikke noe særlig mer. Datteren min skarrer imidlertid ikke, så er det ikke da mest sannsynlig at det er han som jeg var sammen med en liten periode som er faren?

Noen som vet?

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...