Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Har gjort det noen ganger, men jeg føler meg skikkelig udugelig når jeg gjør det og er redd for at han synes jeg er kjedelig, er redd for at jeg er for vid også.. VIl gi han en skikkelig god opplevese der, men selvtilitten min er på bånn, iallefall når han bare ligger der når jeg skal ri han.. Han gidder ikke se på meg engang jo!! .... Så får han meg over i en annen stilling og blir ferdig med det liksom... Gi meg tips, gjerne noen beskrivelser også!!!! :-))))
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Ja, jeg kan gi deg et godt tips, selv om det sikkert er forskjellig hva gutter liker. Jeg er 39 år og hadde min beste og eneste VIRKELIG gode rideopplevelse med en jente nå i vinter. (Jeg skriver eneste fordi alle sammenlignet med henne var gode men ordinære). Hun kunne ri på en måte som jeg ikke trodde var mulig (og jeg har hatt over 60 damer). Hun kunne ri på 4-5 forskjellige måter. Det beste var når hun satt helt ned på meg uten å bevege seg opp og ned, men bare beveget hoftene frem og tilbake (ikke sidelengs eller i rotasjon) altså støtet hoftene frem og tilbake mens pikken var helt inne. Det var helt FANTASTISK! Ellers kan du prøve å sitte på huk slik at du står på beina med knea opp fra senga og bare senker deg opp og ned på pikken. (Du holder balansen ved å støtte deg på hans lår, bryst eller senga). DEILIG det og! Du kan jo også bare sitte på skrevs over ham med knea ned i senga og så bare senke underliver opp og ned. Husk du må jo finne ut hva som er godt for deg også!!! Jeg har ikke merket noen særlig forskjell på damer i denne stillingen, men så traff jeg altså hun som ga med denne råe opplevelsen. Prøv den første varianten på han. Øvelse gjør mester. Håper du vil tenke tilbake på dette tipset fra en erfaren gutt med et smil. Lykke til!!! Mann , Tromsø
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 trodde alle damer red sånn jeg som du beskriver her jeg?! Det har iallfalla lltid jeg gjort kanskje derfor typen foretrekker den stillingen, hehe! helt greit for meg, for det er også min favoritt. HI : som første anonym beskriver, ikke ri opp og ned men "forover og bakover" - dette er også en fantastisk stilling for å treffe g-punktet og den eneste stillingen jeg får orgasme i uten annen stimuli! få ham gjerne til å hjelpe deg med hendene sine (holde hoftene dine og "dra" bakover og forover) good luck!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 I går rei jeg han :-))) Nå var han med på det også, ikke bare lå der liksom :-))) Han satt i sofaen med meg oppå :-)))) Utrolig deilig :-))) Man klarer ting litt lettre også når man føler at han er med på det liksom da... :-))) HI
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 hmmm har aldri spurt hva min samboer liker best, men jeg selv får best orgasme når jeg gjør som den jenta der gjorde, sitte helt ned og bevege meg frem og tilbake når penisen er helt inni meg. Deilig Så var jo kjket å høre han likte det veldig godt..tenkte kanskje min likte best når jeg tok opp og ned jeg hehe..men kanskje ikke?!? Men jeg rir han ofte, trur faktisk det han liker best. Men han ser sjeldent på meg han også, men det er fordi han ofte lukker øynene . Så trur ikke du skal tenke på han ikke ser på deg Så prøv det sitte helt ned å bare bevege deg frem og tilbake. Jeg får iallefall veldig fort orgasme av det også Beste stillinga !! Jente som liker å ri
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Den stillingen jeg også får orgasme av Ahhh hærlig
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Heldig dere er. Min er så velutrustet at det bare gjør vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå