Vårbarnet med to små Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg har fått TR, og etter mine beregninger vil EL være da ca 29.sept- og påfølgende IKM 13. oktober. Hvis min etterlengtede spire ikke sitter da, kan jeg utsette mensen ved å tygge noen p-piller?? huff, vi drar på bryllupsreise den 14. Og jeg vil så utrolig veldig gjerne være gravid, men hvis jeg skulle få TR så hadde det vært veldig plagsomt!!!! Det er virkelig ikke særlig morsomt å ligge på stranda, bade litt - fly på do for å bytte tampong - ligge på stranda litt, bade litt - for igjen å fly på do. Jeg har aldri prøvd å utsette mensen ved hjelp av piller før, så jeg vet ikke om den stopper hvis jeg begynner å ta noen piller etter at jeg har fått den..... Jeg trenger litt hjelp her.... pliiiiiiiiiiiis *dådyrøyne*
-68mamma Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg vet at legene skriver ut Primolut for å utsette mensen (jeg fikk den faktisk for å få igang mensen nå etter p-pilleslutt) Ville ikke begynt med pillen igjen nå hvis dere ønsker å bli gravide...
Vårbarnet med to små Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 nei, jeg vil jo ikke det. Jeg får se hva jeg gjør. Vil virkelig ikke ha mensen på bryllupsreisen, hadde jo mensen på bryllupsnatta å liksom.... Haha, satser heller på at jeg blir gravid da var jo spådd å bli gravid med en liten gutt i oktober
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå