♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 er vel en den karbohydrater kanskje? ell?
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Nei, det er det ikke mye kalorier i. Grønnsaker kan en nesten spise ubegrenset av! En bruker nesten mer kalorier når en spiser det enn det du får i deg.. hehe.. Det er et par unntak da. Feks potet og avokado.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Men da burde man kanskje ikke steke den i smør da? for det er det som er best hehe??
Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Nei, ikke smør. Da er det IKKE sunt! litt rapsolje er vel det beste for sunnheten tror jeg...
Den Blå Engel Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg er ingen ekspert når det kommer til dette med kalorier, men mener å ha lest at olje faktisk har mer kalorier enn smør? Smør inneholder både fett og anndre "ting" fra melken (det hvite når man smelter smør), mens olje er 100% fett. Så man legger mer på seg av olje enn av smør, men det er sunnere. Slik forsto i alle fall jeg det, og det høres jo logisk ut.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Olje har litt mer kalorier, men smør er kun fett mens oljen har mye annet som er bra for kroppen og er dermed sunnere. Det er jo å bruke med måte da. En bruker mindre olje når en steker enn smør.
Edelweis Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 det er forskjell på bra fett og lite fett.. Olje inneholder det gode fettet, umettet. mens smør har mettet fett som ikke er bra...
hippopotamus! Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Løk inneholder 5,7 g karbohydrat per 100 g Margarin hard, uspesifisert 1 Margarin myk, uspesifisert 0,5 Matlagingsfett, uspesifisert 2 Olje, hvetekim 0 Olje, mais 0 Olje, oliven 0 Olje, palme 0 Olje, peanøtt 0 Olje, raps 0 Olje, sesam 0 Olje, solsikke 0 Olje, soya 0 Men dette er bare karbohydrater da ( hentet fra forumet til ketolyse.no), hvis du vil ha hele matvaretabellen kan du bare google den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå