kristanna Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Ifølge min "gamle" syklus er jeg nå 12 dager over IKM,og får bare negative tester. Så nå har jeg gitt opp håpet om at jeg er gravid. Har sluttet og hatt pause på pilla flere ganger før,og da har syklusen vært normal. Hvor lang tid tok det før dere fikk mensen etter pilleslutt og/eller ble gravide?
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 2 uker Fikk aldri mensen igjen etter sluttblødningen etter p-pillene...
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 2 uker Fikk aldri mensen igjen etter sluttblødningen etter p-pillene...
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Skjønner deg veldig. Sluttet i begynnelsen av juni, fikk første mens med en gang nesten, men siden har jeg ikke sett snurten av den. Har testet MYYYE! Men, plutselig en dag følte jeg at kroppen hadde endret seg litt, tok en el-test og hadde da eggeløsning. Så da kjørte vi på, og nå 12 dager etter venter jeg spent. Enten kommer tanta, eller så er jeg gravid, uten å fått mens tilbake etter pilleslutt :-) Håper på det siste, selfølgelig! Men skjønner du er lei. Og du VIL få el før mens uansett, så det er bare å se etter den. Og kommer el så vet du at det cirka er 2 uker til tanta kommer ) Lykke til!
-68mamma Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Første gang jeg sluttet med pilla hadde jeg brukt dem i 20 år - da fikk jeg mensen igjen etter 4 uker og ble gravid med en gang neste syklus. Mistet i MA uke 10. Ble så gravid første syklus etter det igjen. Andre gang gikk jeg bare på minipiller i 1 år - da tok 6 pp å bli gravid. Nå, tredje gang - har jeg brukt minpiller 1 år og p-piller i 6 mndr. Etter 50 dager hadde jeg enda ikke fått igjen mensen, så fikk Primolut og Pergo av legen for å få igang syklusen. Er forsåvidt fortsatt i 1.pp denne gangen - håper på EL til helgen :-)
kristanna Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Takk og lykke til,til dere:) Har ikke funnet el heller,har testet jevnlig! Håper det kommer i gang,kjedelig og vente på den!
LillePersille88 ? Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Jeg sluttet med pillene i august i fjor, og TR kom til rett tid. Så ble ikke noe kluss. I februar i år fikk jeg ikke mensen, tok test men ikke gravid. Gikk akkurat 3 UKER over tida:O Men varte bare i 2 dager, til vanlig har jeg mensen i 5-6 dager. Aldri blitt så trist over å få mensen, tenkte jo at jeg kunne vært gravid selv om testene ble negative.. 11pp tok det før vi ble gravide:D Aldri vært så redd og lykkelig på en gang! Men det endte jo dessverre i ma, som ble oppdaget da jeg var 13+0. Fosteret hadde gått til grunne 3-4 uker tidligere:( Men.. Nå skal vi prøve igjen, håper bare ikke det tar like lang tid:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå