Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hei! Jeg bare lurte, jeg så at det sto at den facebook-siden var for de som har termin i 2009.. Har alle medlemmene der termin i 2009, eller er det noen der som har termin i 2010. Av de som går på treff, hvor langt er de som har termin sist kommet? Har selv termin i beg. av april, straks tolv uker, og tenkte å komme på treff etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #2 Skrevet 21. september 2009 Så nå at det ikke lengre sto 2009 ;-) Så da var det vel bare å melde seg inn! Er det noen der som er kommet ca like kort som meg?
Jente07+en litn på tur Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 E fleire på treff som ikje har termin før i 2010. E nån som skal ha i februar og mars, å d kommer vel fleire etterkvært som skal ha enda seinar. Så du skal bære komme på treff, e vældi koseli:)
annelita Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Nå er det ei som har fått flyttet terminen til uti mars, så da vet du det:) Regner med det blir flere som har termin senere og senere, som kommer, nå når ukene går;)Jeg anbefaler å gå på treff etter 3 mnd inn i graviditeten, slik som alt annet rundt svangerskapet.. Det med termin i 2009, har stått på Facebook lenge, men jeg har vært inne å slettet det...Bare en forglemmelse:)
baby18juni Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hei! Er det noen som har termin i juni? Kjenner ikke så mange her i byen, så det hadde vært veldig morsomt å truffet noen som har kommet like langt som meg
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2009 #6 Skrevet 25. desember 2009 Jeg har termin i juli :0) Kan få ordnet no treff etterhvert nåpå nyåret. Blir koos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå