jollybaby Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Noen som har erfaring herfra? Hva snakker man egentlig om på sånn forsamtale?
42og1gang Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg har veldig bra erfaring herfra! Veldig hyggelige folk :-) Forsamtaler er egentlig bare en prat med legen (med dere begge), men vær obs.... jeg måtte en tur opp i "stolen" under samtalen. Han måtte sjekke at alt var i orden før de kunne si ok og igangsetting av behandling. Lykke til, du er i gode hender.
4 barns mor :) Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg har samme erfaring som 42og1gang. Altså bare positiv. Jeg ruger nå på 2 egg og har testet positivt. Det er 2 leger der, jeg har bare møtt Dr Holst og liker han veldig godt. Sykepleierne er super hyggelige også. Ønsker deg masse lykke til!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Skriver under på det de har skrevet over. Veldig hyggelig alle sammen der. Jeg fikk ei jente for 16 mnd siden etter 2 IVF forsøk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå