Gå til innhold

Kryss fingre for meg nå jenter. Positiv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggl.test etter 3 min på billigstrimmelen. Etter min 28 dgr syklus skal jeg etter den beregningen ha eggl.på sent torsdags kveld,eller fredags morgen. Hadde meg en omgang i forgårs, skal ikveld, og så en omgang på fredag. Håper vi lykkes.

Hadde ma i uke 13+5 for snart 8 uker siden, fikk eggl.etter 6 uker og mensen 2 uker etter det. Så satser på at syklusen er i orden iggen og at jeg er meget fruktbar. MEN har ikke el-slim lengre. Forsvinner det med åra? Har hatt lite el-slim etter konsiering for et år siden. Kan det ha noe å si? Men eggl-testen viser iallefall starten på eggløsning så håpe,håpe. Lykke til til dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps,begynner iallefall å merke eggløsninga for det gjør litt vondt i begge sider av lysken. Må jo være et godt tegn?

Skrevet

tordde el var 12-36 timer etter positiv eltest jeg! hadde oss bare dagen jeg fikk positiv test og dagen etter vi. Hadde SA 24. august.

Skrevet

Hei!! Masse masse lykke til med baby-making :D

Tenkte bare eg sko slenge inn dette med el-slim, for det e sånn eeegentlig bare bruk for det igjennom livmorhalsen. For sædvæsken vil jo legge seg rundt det området oppi der, så fordi om du ikkje får noe elslim på papiret/trusa o.s.v. trenge ikkje ha noe å si. Det bare "lekker" ikkje så mye alltid :)

Skrevet

Takk for svar Drømme,trist å lese at testen var blank idag. Hadde så troen på deg,men håpet er ikke ute enda.

Når det gjelder positiv el-test betyr det at egget slippes fra 23-36 timer etter testen er positiv. Testen var neg i går. Bruker å få enda sterkere test strek enn kontroll streken, Det vil den nok bli i morgen eller torsdag.

Skrevet

Mente fra 12 timer osv.

Skrevet

Stooooor klem til deg også. masse XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX til deg og.

Skrevet

Hoi, masse lykke til, denne gangen skal den sitte!

Skrevet

Å nei !! Da blir du gravid før meg !!! ;))

Lykke til !! Håper spiren sitter som et skudd !! :))

Skrevet

Hehehe,takk for det.

Snartbaby,egget kommer ikke før fredag,du tar meg nok igjen hehe.

Skrevet

Har ikke tilgang på sex før om 2 uker + 1 dag jeg... :(( (sjømann) hehe

Venter på mensen ette MA nå..., håper den ikke kommer heeeelt ennå, slik at eggløsningen venter til han kommer hjem... ellers må jeg vente til november... *sukk* hehehe

Men-men, vi får baby i 2010, D er d viktigste !!! ;))

Skrevet

Huff da hehe. Ta det skikkelig igjen når han kommer hjem. Fant ut at vi venter med kosen til i morgen siden el er på fredag. Så da blir d kos i morgen og fredag,må være litt lur hehe. I tillegg har jeg fått skikkelig kink i nakken og betennelse i skuldrene så like greit. Ellers venta jeg 6 uker m å få mens før ma. Så tar sikkert litt tid med deg og. Lykke til. Klem

Skrevet

Ps mente at egget ikke kommer før ca fredags morgen,bruker å ha veeeldig stabil syklus. Så da er det lurt at han får spart seg opp litt hehe

Skrevet

Du får ligge stille på rygg, med rompa høyt, og la han gjøre arbeidet.. ;))

Ja, bare d ikke går FOR lenge, så får jeg eggløsning etter han har reist igjen... komplisert denne babyproduksjonen altså.. hehe..

Men gleeeeeeder meg til å få prøve litt igjen, er dårlig på venting :))

We'll see :))

*klem*

Skrevet

De sier fra 4-6 uker, så da tror jeg det skal gå bra for deg. Hehe, ja får gjøre det i morgen,tenker litt taktisk her da vi hadde oss i forgårs, så i morgen,fredag og søndag. Sier at det bør gå 2-3 dager før den mest fruktbare fasen, og den bør jo være i morgen til fredag hehe.da bør han ha litt godt på lager hehe. Ha en fin kveld. klem

Skrevet

Morn :))

Sist jeg ble gravid ble den laget i "forkant".. ;))

Hadde sex fredag kveld, søndag morgen, mandag kveld, tirsdag kveld (tirsdag var eggl.testen neeeeesten helt positiv), onsdag kveld (positiv test!!), så reiste mannen min på sjø og d ble ikke mer kos.. :((

MEN gravid ble jeg !!!!!

Så d er iallefall lurt å ha soldatene liggende på lur ;))

Så mitt tips er full rulle frem mot eggløsning, så bare kos fra eggløsning og ut.. hehe

Skrevet

masse masse lykke til..:)

krysser alt utenom beina for deg:)

Skrevet

Tusen takk. Leste innlegget ditt og svart deg der vennen. Hos meg ser det ut til at eggl.smertene i siden og fuktigheten forsvunnet igjen. Tror ikke det blir noe særlig til eggløsning hos meg heller denne mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...