katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Eggl.test etter 3 min på billigstrimmelen. Etter min 28 dgr syklus skal jeg etter den beregningen ha eggl.på sent torsdags kveld,eller fredags morgen. Hadde meg en omgang i forgårs, skal ikveld, og så en omgang på fredag. Håper vi lykkes. Hadde ma i uke 13+5 for snart 8 uker siden, fikk eggl.etter 6 uker og mensen 2 uker etter det. Så satser på at syklusen er i orden iggen og at jeg er meget fruktbar. MEN har ikke el-slim lengre. Forsvinner det med åra? Har hatt lite el-slim etter konsiering for et år siden. Kan det ha noe å si? Men eggl-testen viser iallefall starten på eggløsning så håpe,håpe. Lykke til til dere andre.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2009 Ps,begynner iallefall å merke eggløsninga for det gjør litt vondt i begge sider av lysken. Må jo være et godt tegn?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 tordde el var 12-36 timer etter positiv eltest jeg! hadde oss bare dagen jeg fikk positiv test og dagen etter vi. Hadde SA 24. august.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Hei!! Masse masse lykke til med baby-making Tenkte bare eg sko slenge inn dette med el-slim, for det e sånn eeegentlig bare bruk for det igjennom livmorhalsen. For sædvæsken vil jo legge seg rundt det området oppi der, så fordi om du ikkje får noe elslim på papiret/trusa o.s.v. trenge ikkje ha noe å si. Det bare "lekker" ikkje så mye alltid
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar Drømme,trist å lese at testen var blank idag. Hadde så troen på deg,men håpet er ikke ute enda. Når det gjelder positiv el-test betyr det at egget slippes fra 23-36 timer etter testen er positiv. Testen var neg i går. Bruker å få enda sterkere test strek enn kontroll streken, Det vil den nok bli i morgen eller torsdag.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Mente fra 12 timer osv.
J -76 Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Krysser alt jeg har X X X X X X X X X STOR klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 Stooooor klem til deg også. masse XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX til deg og.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Hoi, masse lykke til, denne gangen skal den sitte!
Gjest Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Å nei !! Da blir du gravid før meg !!! ) Lykke til !! Håper spiren sitter som et skudd !! )
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2009 Hehehe,takk for det. Snartbaby,egget kommer ikke før fredag,du tar meg nok igjen hehe.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #12 Skrevet 15. september 2009 Har ikke tilgang på sex før om 2 uker + 1 dag jeg... ( (sjømann) hehe Venter på mensen ette MA nå..., håper den ikke kommer heeeelt ennå, slik at eggløsningen venter til han kommer hjem... ellers må jeg vente til november... *sukk* hehehe Men-men, vi får baby i 2010, D er d viktigste !!! )
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. september 2009 Huff da hehe. Ta det skikkelig igjen når han kommer hjem. Fant ut at vi venter med kosen til i morgen siden el er på fredag. Så da blir d kos i morgen og fredag,må være litt lur hehe. I tillegg har jeg fått skikkelig kink i nakken og betennelse i skuldrene så like greit. Ellers venta jeg 6 uker m å få mens før ma. Så tar sikkert litt tid med deg og. Lykke til. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. september 2009 Ps mente at egget ikke kommer før ca fredags morgen,bruker å ha veeeldig stabil syklus. Så da er det lurt at han får spart seg opp litt hehe
Gjest Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Du får ligge stille på rygg, med rompa høyt, og la han gjøre arbeidet.. ) Ja, bare d ikke går FOR lenge, så får jeg eggløsning etter han har reist igjen... komplisert denne babyproduksjonen altså.. hehe.. Men gleeeeeeder meg til å få prøve litt igjen, er dårlig på venting ) We'll see ) *klem*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. september 2009 Forfatter #16 Skrevet 15. september 2009 De sier fra 4-6 uker, så da tror jeg det skal gå bra for deg. Hehe, ja får gjøre det i morgen,tenker litt taktisk her da vi hadde oss i forgårs, så i morgen,fredag og søndag. Sier at det bør gå 2-3 dager før den mest fruktbare fasen, og den bør jo være i morgen til fredag hehe.da bør han ha litt godt på lager hehe. Ha en fin kveld. klem
Gjest Skrevet 16. september 2009 #17 Skrevet 16. september 2009 Morn ) Sist jeg ble gravid ble den laget i "forkant".. ) Hadde sex fredag kveld, søndag morgen, mandag kveld, tirsdag kveld (tirsdag var eggl.testen neeeeesten helt positiv), onsdag kveld (positiv test!!), så reiste mannen min på sjø og d ble ikke mer kos.. ( MEN gravid ble jeg !!!!! Så d er iallefall lurt å ha soldatene liggende på lur ) Så mitt tips er full rulle frem mot eggløsning, så bare kos fra eggløsning og ut.. hehe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. september 2009 #18 Skrevet 16. september 2009 masse masse lykke til.. krysser alt utenom beina for deg:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 Forfatter #19 Skrevet 16. september 2009 Tusen takk. Leste innlegget ditt og svart deg der vennen. Hos meg ser det ut til at eggl.smertene i siden og fuktigheten forsvunnet igjen. Tror ikke det blir noe særlig til eggløsning hos meg heller denne mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå