Gå til innhold

tegn på at fødsel nærmer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag vært med jordmor og er nå 29 uker på vei. Jeg er 3.gangs fødende. Men babyens hode er komt langt ned i bekkenet allerde,men det var ikke festet.. kan det vere tegn på at fødselen er begynt å nærme seg? er også begynt å bli litt morgenkvalm igjen.. Er det noen som har hatt slike symtom før fødsel? eller vet om andre begynnende symptom på at en fødsel nærmer seg?

Skrevet

glemte å legge til at jeg har nå og har hatt hele tiden en del kynnere. og magen sank litt ned for to dager siden..

Skrevet

Med førstemann var hodet festet allerede i uke 28! Fødte uke 39. Så det trenger ikke ha noe å si.

Noen dager før jeg fødte fikk jeg plutselig en god del energi og en masse vaskelyst! Vasket alt som var av lister, gulv og vegger... Superoppspilt og veeeeldig rastløs ;)

Ble lite søvn de siste par nettene. Ikke akkurat en god begynnelse på 26 timers fødsel :/ Men gikk da bra selv om! :)

Skrevet

Takk for svar:) huff ja med så lang fødsel trenge en jo egentlig å vere uthvilt.... jeg husker rett og slett ikke hvordan formen var når det nærmet seg fødsel, er så mange år siden. Men nå e jeg hvertfall berre trøtt for tiden:) å håper babyen blir i magen et par mnd til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...