Stolt alenemor til tre små Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Lurer på hvordan det går med testinga? Her tror jeg tanta har tatt turen gikk.. Begynne på nytt da..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Heii!!! Går det litt bedre når du fekk litt søvn??? Testen min..ja den blei blank den!! Aaaargh! Hehe...eg sko jo få i det minste ein svaaaaaaaak strek igjen!! ikkje...ingenting!?! Sukk!!!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Ja, fikk lest ferdig boka mi etter en god og lang dusj, og fikk sove til 9.. Jeg har heldigvis ei syvsover av ei datter, så jeg får sove lenge på morran.. Så det virker lysere for meg.. Ny pp, håper det slår ann nå.. Huff da, det var ingen god nyhet.,. Men kanskje vi kan dra oss over til 1.tri sammen neste pp.. Hvis du snart får besøk av TR.. Men alt håp er vel ikke ute for deg?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Neida..hehe. Alt håp e ikkje ute. Det variere jo litt i følsomhet fra test til test og..ikkje bare merkene. Så eg får bare gå for den akkurat nå at den testen eg tok i dag, va litt mindre følsom og den eg tok i går kveld var mere følsom. Lov å håpa?! Hehe...nei eg gir aldri opp før tanta kommer!! E altfor glad i å teste, så eg kan ikkje bli sur og gretten når eg får negative tester. Haha!! Godt å hørre du fikk deg ei god natts søvn!! Hjelpe på det mesta det!! Faktisk! Og gleder meg allerede til om noen uker når du står på trappa igjen (bare denne gangen skal du gå inn i huset heeeeilt inn i stua...ikkje bare opp på toppen av trappa for å snu igjen!! Det har eg bestemt meg for!! )
Stolt alenemor til tre små Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg og er testoman skjønner jeg, når gubben nesten må ta med seg testene mine når han reiser bort.. Han trua med det på søndag.. Hehe.. Jeg trodde virkelig at jeg hadde gått inn i stua nå jeg, men kom vel ikke lengre enn gangen virker det som.. Men jeg lar meg ikke knekke for det, på'n igjen.. Godt å ha så god støtte her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå