Gå til innhold

farlig å ta boblebad? noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er er 4+4 og jeg skal på spa om to uker.

vi har bestilg privat boblebad. men nå lurer jeg på om jeg kan ta boblebad. har hørt noe om at det kan være skadelig ?

noen som vet dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt... dette vil jeg også vite... vi har boblebad hjemme og det er så skjønnt etter en lang dag på jobb, men har ikke turt enda:/

Skrevet

jeg spurte jordmor om dette, hun sa at det som er viktig er å ikke sitte for lenge oppi ad gangen, særlig 1. trimester. Dette pga varmen. Tok boblebad, men passet på å bare sitte oppi kort tid ad gangen... evt. satte meg opp på kanten så bare beina var nedi en stund etc:)

Skrevet

Ok, da skal jeg kun sitte i perioder.

takk for svar : )

Skrevet

åj, skal man ikke at boblebad? Vi har boblebad her hjemme og det er ekstremt deilig å få igjen varmen i kroppen ved å bruke akkurat det. Da skal jeg tenke på det neste gang. Har aldri tålmodighet til å sitte lenge, men trenger kanskje ikke være så varmt neste gang da?

Skrevet

Jeg var på spa i helgen, og da sa damen som behandlet meg at jeg skulle holde meg unna boblebad fordi de strålene treffer punkter i ryggraden som kan stimulere livmor. Dette er vel litt "alternativ" tenking kanskje, men jeg holdt meg iallefall unna. I offentlige boblebad har du i tillegg det med bakterier som ikke er så bra for gravide....

Kanskje korte økter er greit... Jeg satt ikke i boblebad i helgen, tar ingen tjangser.

Skrevet

En gyllen regel er vel at spiren i magen ikke liker å ha det varmere enn det kroppen din er. Det gjelder både sol og vann. Men det tar tid før varmen når inn dit, så korte perioder er absolutt lov, og godt for deg !

Skrevet

Hei, jeg er veldig glad i å bade med varmt vann, hva vil korte perioder si da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...