Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Er det noen som kjenner til barnehagen? har fått tilbud om plass..og vil gjerne vite litt om barnehagen....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 vet ikke mye om den, men greit personal, går en del turer i nærområdet. grei beligenhet. det er det jeg vet.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 To jeg kjenner jobbet der og de sa at det var stort gjennomtrekk i personale, og ganske ustrukturert. Uteplassen er heller ikke noe fin og bhg ligger jo midt i glaningen til to blokker og et par rekkehus (og i Olsvik bor det jo også en del raringer...). Hvis du ønsker bhg-plass i Olsvik så kan jeg varmt anbefale Vappus Olsvikfjellet. Kjempehyggelige og seriøse ansatte, fint uteområde, strukturert og i det hele tatt kjempebra. Mine har sluttet i bhg nå, men må si jeg fortsatt savner dem!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Vappus sine barnehager ønsker jeg IKKE for barna mine. De har konsekvent for mange barn i forhold til voksne og areal... og har minst mulig pedagoger... så de har jeg DÅRLIG erfaring med! og jeg har JOBBET i Vappus... så ALDRI om jeg ville hatt barnet mitt der! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå