Eurecaღmed spireღ Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg ble gravid med den i 2 syklys, hadde da brukt 4 år uten resultat, så er ganske sikker på at kremen spillte inn. Men det endte desverre i SA, så når jeg blir gravid igjen, vil jeg be legen min om sterkere progesteron støtte...
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 måtte du få sånn krem gjennom legen(resept) ? hvor smører du og hvor mye pr dag..?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 kremen kjøper du på helsekost el nette, den heter progesta care, el womans care, følger med bruksanvisning og hvordan du skal bruke den for å bli gravid. Jeg bruker den ennå i håp om en ny graviditet, men kommer til å be om resept på crinone når jeg blir gravid igjen(vet ike om det var stavet riktig) tror det er sterkere saker. Jeg bruker en baby comp, den har gitt meg signaler med at jeg muligens har for lite av progesteron, 36% for lite. En syklus med kremen var jeg ned i 16% for lite, så tror det spiller en rolle for meg!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 takk leita litt på nettet nå og fann denne siden : http://www.h-by-m.com/hbm1103.php kanskje jeg skal bestille den. Kjenner veldig godt eggløsning og veit på en måte at vi treffer dagene,når vi kan, men d klaffer aldri, så har begynt å lure på om jeg kanskje produsere for lite progresteron. Opplevde exu for litt over ett år siden. Fjernet ene egglederen, så har eggløsning med mulighet for klaff annenhver mnd. Kanskje denne kremen kan hjelpe
Eurecaღmed spireღ Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Uansett ikke skadelig å prøve! Lykke til
-68mamma Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Lurer på - hva slags tall skal man ha på progesteron for å ha "riktig" mengde ? Hva er for lavt ? Er dette noe som synker og stiger iløpet av syklusen ?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 fant litt her, men ikke noe verdier, men litt info http://www.pernille.info/lutealfase.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå