*Babyønske* Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Heisann.. Jeg fikk positiv test i går etter 4 års prøving... Jeg har spottet litt i over en uke nå..Noe jeg gjør hver syklus... Legen sa at det ikke var unaturlig og spotte/blø litt i svangerskapet... Har tatt 1 blodprøve i går og skal ta en i morgen...Er så nervøs på svaret... Hva er deres erfaring?? Hilsen en bekymret meg...
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 masse lykke til, håper alt går bra!! jeg har ikke blødd eller spottet i dette svangerskapet men forrige fossblødde jeg den ene dagen og spottet i neste... alt gikk bra, og nå er ho tre år:)
NormaJean Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 huff, høres ikke kjekt ut. vet ikke om dette er noen trøst, men jeg ble litt uventet gravid denne gangen. Jeg blødde i 2 dager rundt da jeg skulle ha mensen, men ikke noe særlig mer. Det var derfor jeg tok en test, pleier å blø mer og jeg var veldig tett i nesen (min eneste ordentlige svangerskapsplage forrige gang;) Så testen ble postiv, tatt en til som også er positiv. Så selv om jeg har blødd litt er jeg gravid.... vet ikke om dette var noen hjelp:/ krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå