Bianca83 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Testet positivt forrige lørdag, og var veldig glad for det. Dette skulle bli vårt andre gull, men naturen ville det visst annerledes. Begynte å blø i går på jobb. Har ikke tenkt tanken på at det skal skje faktisk, siden alt gikk så greit med førstemann, så fikk et lite hakeslipp når jeg oppdaget det på do på jobb i går. Reiste hjem å hvilte (etter råd fra lege) men det ble bare mere og mere mensblødning ut av det, og nå er jeg ikke i tivil, dette er en spontanabort. Heldigvis etter 5 fullgåtte uker og ikke etter 10...jeg prøver å tenke på det positive når det først skulle skje :-) Også tenker jeg allerede fremover og at vi skal prøve igjen så fort det går..har blitt gravid på første forsøk med begge så jeg håper vi kan være like heldige neste gang også. Takk for meg for denne gang, så ønsker jeg alle dere andre bare masse lykke til i svangerskapet! :-) Klem fra meg
Ny-mor_Mai-barn Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 jeg vet hvordan du føler deg. mistet i går. eller, det blødde ut iallfall. den var nok mistet litt før det. fikk vite det av legen i går tidlig, og begynte å blød seinere den dagen, så jeg fikk heldigvis ikke så mye tid på meg til å glede meg. uansett, er det veldig trist. godt du har din mann, og jeg min. ingenting er bedre enn det:)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Uff...håper dere kommer tilbake igjen fort=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå