Ranni Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Noen som vet om noen nettsider der man kan kjøpe ullklær som ikke er like dyre som nøstebarn sine?
Mamma´n til lillemor Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det er også deilig med bambus-tøy fra Lilleba. Har mye av de samme kvalitetene som ull, og er supermykt. Bleieboden har bodyog drakt til halv pris nå. Klikk inn på restekasse.
Tante Gustava Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Vi er veldig fornøyde med ull fra janus. Kjøpt på krabaten.no.
AO3 Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Signerer krabaten.no og Janus! Vi har endel janus-ulltøy, og selv om det er vasket MYE, er det like fint!
Ranni Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Har lyst til å kjøpe en sånn lekedrakt fra Janus, men usikker på størrelsen. Lillegutt er blitt 68 cm, bør jeg kjøpe 80 da, eller vil 70 holde gjennom vinteren? Altså, er de små eller store i størrelsen?
MrsV Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 BarnasHus selger reflex sin nye kolleksjon i ull, veldig fine heldrakter, sparkebukser og bodyer. De er dessuten rimelige
AO3 Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Janus er stort sett veldig store i størrelsen! Gutten min er 11 mnd og godt over 70cm, og han bruker str 70 enda. Men - jeg kjøpte en body + heldrakt fra den nye (og veldig fine!!) ull/silkekolleksjonen deres, den brune med høner på. Jeg kjøpte str 80, slik at han kunne bruke klærne om noen måneder - men de var plutselig "normale" i størrelsen i forhold til andre merker, slik at de passet nå!
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Joha er jeg veldig fornøyd med. Skal faktisk bruke bodyene vi brukte ifjor om igjen! De er i str 70, og passer fint enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå